Wpis z mikrobloga

Czy ktoś tak jak ja stał się kolekcjonerem odmowy rozpoznania usterki ze strony serwisów Apple'a? Dzisiaj odebrałem po raz piąty odmowę naprawy/wymiany airpodsów pro z bardzo słyszalnym szumem, który kwalifikuje się pod program wymiany słuchawek wyprodukowanych przed 2020 rokiem. Ciekaw jestem co jutro powie mi infolinia Apple jak powiem, że nawet na ich polecenie serwisowania odrzucono mi wymianę...
#apple #srapple #airpods
  • 10
@vanot: Przeważnie serwis w Cortlandzie ma więcej rigczu - jeśli tak nie jest to faktycznie dzwoń do Apple.

Ja z swojej strony napisze, że chyba wymieniłem wszystko na programach naprawczych i nigdy nie miałem z tym problemu. Oczywiście mówię o Cortlandzie.
@Bratkello: No właśnie zabawa polega na tym, ze zostałem skierowany z polecenia oficjalnej infolinii Apple'a do Cortlandu po tym jak serwis iSpot mnie dymał 4 razy. Generalnie Za pierwszym razem iSpot wymienił bez problemu słuchawki na nowe. Problem w tym, że te nowe są gorsze niż moje stare słuchawki, bo tam sporadycznie coś klikało jak biegałem, a teraz co pare sekund mam 2-sekundowy nieprzyjemny szum idąc ulicą czy w jakimkolwiek głośniejszym
@Mathouse88: Na oficjalnej infolinii skierowali mnie do nowo-otwartego punktu iMad w Poznaniu i w ciągu 12h zrobili diagnozę i potwierdzili usterkę, także iMad > iSpot/Cortland w tej sprawie. Po weekendzie będą nowe słuchawki.