Wpis z mikrobloga

Heroes Chronicles - Conquest of the Underworld
445 - 8 = 437

1. Cerberus Gate | S | 160% | Tarnum

Cel zabić 7 arcydiabłów, jednak wcześniej musimy odwiedzić dwa namioty, wykończyć przeciwnika, który jest dość wymagający (paradoskalnie, bo 1 misja jest najtrudniejsza (niskie staty)).

2. The Boatman | M | 160% | Tarnum

Cel - Odnaleźć kulę niewrażliwości. W sojuszu z jednym graczem, który (surprise surprise) dał się srogo ograć już w 1 tygodniu, no mistrz xD, więc pozostałem sam na 2 kolory z 3 zamkami. No ale w końcu ogarnąłem. Misja trwała jak na M'ke bardzo długo z paru powodów: a) brak pathfindingu b) budowa "jelitowa" podziemi c) bardzo chciałem odwiedzić miejsca podbijające staty d) chciałem wymaxować wieże magii, ponieważ udało się wbić wisdom na experta, by pozyskać może jakieś przydatne czary, nie liczyłem na wiele, ale nawet żywiołak, czy może implozja, były by mega przydatne. Wiecie co trafiłem? Wskrzeszenie i LOT XD, teraz już wiecie dlaczego narzekano przy wydawaniu Heroes Chronicles, że wydane zostały pośpieszne i na odpier...nicz xD Lot na mapach fabularnych, gdzie jest mnóstwo strażnic fabularnych iks de. Przy czym czary, doświadczenie (bez artów) przechodzą do kolejnych misji. Supcio.

3. True Within Nightmares | L | 160% | Tarnum

Cel - Znaleźć i zaciagnąć Sandrę do łóż... hmm nie ta gra. Khem khem. Znaleźć i zabić Sandro. 4 wrogie zamki, jeden neutralny, i mnóstwo ganiania wrogów, którzy mają parę teleportów, bramy podziemi i tego typu pierdoły. Męcząca misja biorąc pod uwagę, że nie mam pathfindingu, i znaczna część terenu to ziemia przeklęta. Sandro zadziwiająco słaby, na autowalce z zerowymi stratami.

4. Twisted Tunels | S | 160% | Tarnum

Cel - podbić wrogów, jest ich trzech, startujemy z jednym zamkiem, który zostanie podbity przez mocniejszego bohatera, ale tu jest myk, bo nawet fajne posiada ten bohater i warto wybudować tawernę, kupić bohatera i zaatakować napastnika, po czym się poddac i kupić w nowozdobytym zamku (który jest dzień od punktu startowego). Pierwszy zamek zdobywamy w 3 dniu, kolejne też szybko padają. W lewym górnym rogu pack harpii pilnuje tarczy lwiej odwagi i zdecydowanie warto się pokusić, tym bardziej, że obok jest politechnika ;d

5. Jorm's Ambush | S | 160% | Tarnum

Cel - zdobyć ducha opresji. Dwupoziomówka, startujemy z sojusznikiem 2vs2. Jak zwykle mnóstwo mnóstwo powiązań, typu by otworzyć tę bramę zdobądź dany artefakt, który pozyskasz wykonując zadanie x, itd.

6. Old Wounds | L | 160% | Tarnum

Cel - zdobyć pendant of the sight, który znajduje się, uwaga spoiler - na północny wschód od miejsca startowego na wyspie. Na dobrą sprawę mógłbym go zdobyć w 1/2 tygodniu gdybym o tym wiedział, a tak mamy do czynienia z dużą mapą, z mnóstwem zamków, teleportów, więc w późniejszym etapie gry jest masakra z zarządzaniem tym chaosem, szczególnie że nie miałem TP (zdobyłem go pod koniec, więc jednak dobrze zrobiłem że jednak pomęczyłęm się trochę.

7. The Queen's Command | S | 160% | Tarnum & Allison

Cel - Zabić wszystkich, i nie możemy stracić Tarnuma (to normalne) oraz słabowitej królowej Allison. Mapa z ally z dwoma inferno, którzy są w podziemiach, my zaś obok naszego wroga, od którego jesteśmy oddzieleni strażnicą z mniej więcej podwójna populacją castle. Obok zamku jest przeklęty pałac, który zdobyłem w pierwszym tygodniu, wybudowałem również tę budowlę w 1 tygodniu ze względu na to, iż koło zamku jest sporo surowców. Więc na początku 2 tygodnia miałem 3 diabły, wraz z innymi uderzyłem na fioletowego i zmiotłem go z planszy. Na terenie naszego przyjaciela jest czerwony namiot, na szczęście nie musiałem się za niego zabierać, bo ally sam go odwiedził i otworzył przejście do ostatniego wroga - pomarańczowego Jorn'a, który smętnie stał sobie w zamku.

8. Never deal with a Demon | M | 160% | Tarnum

Cel - zabić głównego złego. Mapa podzielona na obszary z zamkami, szybko podbiłem wroga obok, niedaleko jest castle za strażnicą - w pełni rozbudowany. Tylko trzeba mieć 30 lvl, by przejść, startujemy z dwoma pachołkami mającymi taki lvl, no ale... ja wciąż mam lot z 2 misji, więc zająłem sobie go, zrekrutowałem armię i ruszyłem na kolejnego wroga. Padł, kolejny lot i przejście do finalnego obszaru, gdzie mimo mniejszej armii zmaskrowałem przeciwnika (ogromna przewaga statów). Zapewne można było złożyć sobie składaka, ale nie chciało mi się szukać. Voila.

#tysiacmaph3
Pobierz
źródło: comment_1635069564llNhBmMBmQyMnj87jGTQk3.jpg
  • 2