Wpis z mikrobloga

  • 0
@vieveble: Dzięki
@Spajkuss: To dwa światy, odkąd mam bmw i wsiadłem po długiej przerwie do subaryny to dopiero odczułem tę surowość i rocznik 99'. No i wrażenia z jazdy też zupełnie inne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 1
@Mack_: Splitter jest z maxtona. Myślałem, że będzie problemowo, ale wcale nie jest tak nisko jak się wydaje. Wiadomo, na parkingach trzeba uważać na krawężniki, ale tylko te wyższe :)
W tym tygodniu nawet zaliczyłem nieuczęszczaną leśną/polną drogę i przeżył :)
  • 0
@pawel86: 15mm. Najlepiej daj jedną na drugiej dwie warstwy, bo ja musiałem raz zrywać, bo pojedyncza w kilku miejscach nie złapała i był prześwit przez co źle to wyglądało.
Bocznych nie, bo to maxton
  • 0
@michau6211: 23 tys. Jeśli chodzi o samą jazdę to nie mam na co narzekać. Poza tym pieprzonym gpfem ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i układ kierowniczy jest jakby zbyt responsywny, ale ten model podobno tak ma. Teraz dostałem nową a6 to tylko czekam aż mi oddadzą bmw. Natomiast jeśli chodzi o wykonanie, to do szału mnie doprowadzają 3 trzeszczace plastiki, przy okazji serwisu powiedziałem, żeby to ogarnęli,
@hvdy: Kilka spraw.
Układ kierowniczy, który w położeniu zero jest kompletnie nieczuły i łapie dopiero przy delikatnym skręcie. Poza tym chodzi za lekko i jakoś tak sztucznie bez wyczucia.
Samochód pływa po całej drodze przy wyższych prędkościach, trzeba non stop korygować tor jazdy a wspaniały serwis nie widzi problemu.
Dodatkowo te fotele M ze szmatą są tragiczne jak dla mnie, siedzi się wysoko, w ogóle jakoś skręconym w stosunku do kierownicy…
  • 0
@michau6211: dla mnie układ jest właśnie aż za czuły, z tym korygowaniem trochę racja, ale raczej jedynie odczuwam to jak puszcze kierownice, żadnej walki z samochodem nie mam czy używania siły. Ja niestety przez %#$&! restrykcje nie mam w fotelach podparcia lędźwiowego, wydaje mi się że z nimi byłoby lux, bo tak to mi pasują zwłaszcza trzymanie boczne. Rozumiem, że mówisz o alkantarze, ja świadomie chciałem z, bo od dawna ją
@hvdy: Jak się przesiadasz z Alfy to nie ma czegoś takiego jak "za czuły" układ kierowniczy :) I mi się to podobało mówiąc szczerze. Tutaj mi tego brakuje, zwłaszcza w pozycji zero, gdzie jak robisz minimalne ruchy kierownicą to samochód w ogóle nie reaguje. Dodatkowo przy wyższych prędkościach niestety znosi mnie raz w lewo, raz w prawo a przy bocznym wietrze jest tragedia, strasznie niestabilny samochód. Zresztą dużo osób się na