Wpis z mikrobloga

Jak ja #!$%@? nie cierpię supportu Badoo. Ogólnie apka jest #!$%@? - pod kątem technologicznym - co chwilę jakieś błędy, np. w przyznawaniu punktów (kredytów) za reklamy...
Poza tym, całkiem spoko, bo w porównaniu do Tindera, daje możliwość filtrowania np. po zweryfikowanych zdjęciach.

Więc piszę do supportu opis problemu: Apka nie pozwala używać Chybił-Trafił, mimo iż już czas 24h od nałożenia sobie limitu upłynął, dopóki aplikacja (a właściwie to chyba i cały emulator) nie zostanie uruchomiona ponownie.
A "Magdalena" pyta o zdjęcia lub film - przy czym, uwaga-uwaga, limit załączników w wiadomościach do nich to chyba 3,5 MB (albo 5 MB)...

Nie wiem jaką amebą umysłową trzeba być, by wymagać FILMU, przy tak niskim limicie. Więc kiedyś nagrałem problem i dawałem link do WeTransfer, co im nie pasowało XD
Albo zdjęć, jak opis jest krótki i dokładny. ¯\_(ツ)_/¯

Odpisuję więc supportowi, że nie mogę dać zdjęć i że nie ma to sensu, a co oni robią? XD
Zamykają sprawę...

No niech mi ktoś powie, dlaczego pracownicy "wsparcia" są w 90% tacy denni i idiotyczni?

Wysrałem się na nich teraz, i jest mi jakoś lżej - dzięki wykop xd
#badoo #support
  • Odpowiedz