Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
@trejn: szkalowanie szeregowych pracowników moim zdaniem jest trochę niesmaczne. Wińmy zarządzających projektem, to oni nadają temu kierunek. W tym remasterze jest dużo takich zniekształceń i widać, że to robił jakiś algorytm a nie ludzie. Z kolei np patrząc na wprowadzenie do VC, gdzie postacie wątku głównego były pewnie modelowane ręcznie nie jest tak źle, za to te wszystkie karykaturalne poboczne to pewnie też działanie jakiegoś skalera AI. A na SA już
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@trejn: skąd wiesz że jej zadaniem było dbanie o efekt końcowy? Może za weryfikację efektów działania algorytmu odpowiadał w ogóle kto inny?
Tak jak napisałem, większość głównych postaci nie wygląda jakoś tragicznie, przynajmniej w trójce i VC, więc może nad tym ta pani pracowała, nie wiemy. Podobnie modele pojazdów są moim zdaniem całkiem OK. Pamiętaj że to nie ona zarządziła ten skok na kasę, od pierwszej zapowiedzi do premiery minęło ledwie
@trejn: jak nie było algorytmu? Ty myślisz, że nad każdym obiektem siadał grafik i myślał - "a tutaj dorzucę wygładzenie"?
Nie, po prostu puszczali po grupach assetów ten sam proces i tyle.
@angor86 Na końcu ktoś musiał ręcznie poprawić. Nie powiesz mi że algorytm napisał comic sansem na tej teksturze tekst. Modele głównych bohaterów też musiały przejść przez ludzka rękę, finalny efekt wszyscy widzieli i musieli być z niego zadowoleni skoro poszło do sprzedaży. O ile taka nakrętkę mozna ominąć przy X modeli, o tyle elementy które są na początku gry to już ciężko.
trejn - @angor86 Na końcu ktoś musiał ręcznie poprawić. Nie powiesz mi że algorytm na...

źródło: comment_16371464604NWvj0c3ZYMiW29LBqeVv6.jpg

Pobierz
@trejn: no właśnie powiem ci, że tak było. Dzisiejsze oprogramowanie potrafi np. odczytać pismo odręczne, a że lecieli po taniości i nikomu się nie chciało tworzyć nowej czcionki to wybrali jakieś stockowe i dokleili do tekstury z murem.