Aktywne Wpisy
RENNEM +14
Daję pod ocenę, mój pomysł na 1 wiadomość, otwieracz rozmowy. Fajne? Czy cringówa straszna i by was skręcało gdybyście mieli coś takiego wysłać?
#tinder #badoo #podrywajzwykopem #logikaniebieskichpaskow #pytanie #fotkapl
#tinder #badoo #podrywajzwykopem #logikaniebieskichpaskow #pytanie #fotkapl
GratisLPG +1114
Zakupiony w piątek przedmiot do dzisiaj nie dotarł, a sklep woli zerwać umowę i umyć ręce, zamiast uratować sytuacje puszczając kuriera z dostawą na weekend. Sprzęt był potrzebny na dzisiaj, nie dotarł, i specjalnie został termin spotkania przełożony na poniedziałek.
Według info z ich strony: kupno przed 12:00 = wysyłka i dostawa w ciągu 1-2dni roboczych.
Tymczasem:
1. Zakup zrobiony w piątek 26.11
2. Sprzedawca zwlekał z wysyłką „bo duża ilość zamówień na magazynie”, wysyłał towar dopiero 30.11 jako dwie paczki.
3. 01.12.2021: info, że przesyłka została rozdzielona w transporcie przez #dhl, i jedna pojechała w świat, druga dotarła do Bydgoszczy.
4. 01.12.2021 Telefon na infolinie DHL oraz sklepu, zgłoszona sprawa i skargi
5. 02.12.2021, godzina 7:30: Status przesyłki na stronie dhl „pozostawiona na następny cykl doręczenia”
6. 02.12.2021 info o godzinie 15:30 na infolinii DHL, że jedna paczka jest uszkodzona i nie dojedzie.
7. 02.12.2021 godzina ~16, rozmowa z infolinią sklepu: „my nic nie wiemy, wczoraj nakazaliśmy doręczenie na dzień 02.12.2021”. Nie chcą wysłać przesyłką weekendową „bo nie mamy umowy ze dostawcami”. Sklep oznajmia „w takim razie proszę zrobić zwrot zakupu na allegro” - i umywa ręce na terminy jakie miał i na zobowiązania kupującego. Dodatkowo ani DHL ani music-express nie raczyli sami z siebie dzisiaj poinformować o statusie wysyłki, liczyli chyba że sprawa sama się rozwiąże.
Reasumując: sklep Music Express ma w dupie klientów, i nie bierze odpowiedzialności za swoje czyny. Kurier DHL zresztą to samo.
Czy można ich jeszcze gdzieś zgłosić?
#wykopefekt #afera #nieuczciwepraktyki
reszta to wina przewoźnika, serio wymagasz, żeby sklep teraz zaczął pracować w weekend i nadawał paczki, bo przewoźnik w #!$%@? poleciał? inna sprawa, że 99% komentarzy pozytywnych to jednak daje do myślenia, patrząc na inne sklepy
- realnie to nie masz żadnych podstaw wymagać od nich wysyłki weekendowej
- wystawienie 1/5 za opis i koszt wysyłki to rak
- biorąc pod uwagę Twój negatyw i mój szacunek do swojego czasu osobiście też zaleciłbym zwrot zamiast wysyłkę drugiej przesyłki za >400 zł, bo DHL nawalił
- jedynie do czego masz moralne prawo się czepiać sprzedawcy to czas wysyłki
- no niestety nie mam podstaw prawnych do wymagania, widać jednak, że nie próbują nawet naprawić nic, wolą się wycofać. A spotkałem się już z taką pro-konsumencką postawą - wcześniejszą wysyłką. I w przypadku wysyłki w weekend nie mogą ściągnąć odszkodowania od dhl?
- 38 zł za wysyłkę, która nie doszła - na tyle zasłużyli
- mam też moralne prawo "przyczepić" się do ich postawy
@DESiGNER86: po raz drugi
@dasistfubar: XDDDD
jeśli kwota dostawy jest zła mogłeś kupić u sprzedawcy, który ma darmową dostawę i produkt droższy o 40 zł
@dasistfubar: nie
@dasistfubar: masz tracking, sami też nie wiedzą co się dzieje
@
no i teraz twoja paczka zmienianie wszystkiego to z 30 min pracy pewnie dla 1 osoby, więc domyśl się komu się chce przy ostrym #!$%@? przed świętami
@PanHagrid:Ok poprawię się na: "wysyłka nie doszła do skutku". Lepiej? xD
@PanHagrid: Moja ocena = moja ocena. Mam prawo
Komentarz usunięty przez autora
@dasistfubar: czy was tu na tym tagu całkiem popiętroliło ? bogowie nosz #!$%@? jego mać bo wydali kilka pln
@dasistfubar: w umowach czas na dostarczenie jeśli jest wskazany to wiele tygodni
@dasistfubar: tak ( ͡° ʖ̯ ͡°)