Wpis z mikrobloga

Przestrzegam przed sprzedawcą na #allegro „music-express” który jest sklepem Music Express K&K Jędrzejczyk Sp.j. Kuchary 48 99-314 Krzyżanów REGON: 300506463 NIP: 777-296-28-14 oraz firmą #kurier #dhl.

Zakupiony w piątek przedmiot do dzisiaj nie dotarł, a sklep woli zerwać umowę i umyć ręce, zamiast uratować sytuacje puszczając kuriera z dostawą na weekend. Sprzęt był potrzebny na dzisiaj, nie dotarł, i specjalnie został termin spotkania przełożony na poniedziałek.

Według info z ich strony: kupno przed 12:00 = wysyłka i dostawa w ciągu 1-2dni roboczych.
Tymczasem:
1. Zakup zrobiony w piątek 26.11
2. Sprzedawca zwlekał z wysyłką „bo duża ilość zamówień na magazynie”, wysyłał towar dopiero 30.11 jako dwie paczki.
3. 01.12.2021: info, że przesyłka została rozdzielona w transporcie przez #dhl, i jedna pojechała w świat, druga dotarła do Bydgoszczy.
4. 01.12.2021 Telefon na infolinie DHL oraz sklepu, zgłoszona sprawa i skargi
5. 02.12.2021, godzina 7:30: Status przesyłki na stronie dhl „pozostawiona na następny cykl doręczenia”
6. 02.12.2021 info o godzinie 15:30 na infolinii DHL, że jedna paczka jest uszkodzona i nie dojedzie.
7. 02.12.2021 godzina ~16, rozmowa z infolinią sklepu: „my nic nie wiemy, wczoraj nakazaliśmy doręczenie na dzień 02.12.2021”. Nie chcą wysłać przesyłką weekendową „bo nie mamy umowy ze dostawcami”. Sklep oznajmia „w takim razie proszę zrobić zwrot zakupu na allegro” - i umywa ręce na terminy jakie miał i na zobowiązania kupującego. Dodatkowo ani DHL ani music-express nie raczyli sami z siebie dzisiaj poinformować o statusie wysyłki, liczyli chyba że sprawa sama się rozwiąże.

Reasumując: sklep Music Express ma w dupie klientów, i nie bierze odpowiedzialności za swoje czyny. Kurier DHL zresztą to samo.

Czy można ich jeszcze gdzieś zgłosić?

#wykopefekt #afera #nieuczciwepraktyki
Pobierz dasistfubar - Przestrzegam przed sprzedawcą na #allegro „music-express” który jest sk...
źródło: comment_1638460556H023o5wz8KQTLh9aGgfddo.jpg
  • 14
@UFC_Jest_W_Dupie: Nie chodzi mi o „start” całej akcji, (chociaż od tego się zaczęło) tylko o całokształt. Głownie o to, że sklep mógł nadać jutro (nadal dzień pracujący) paczkę kurierem weekendowym. Żal jednak kasy (ile to jest dopłaty? 30-40zl?) i wolą żeby zrobić zwrot
@dasistfubar:
- realnie to nie masz żadnych podstaw wymagać od nich wysyłki weekendowej
- wystawienie 1/5 za opis i koszt wysyłki to rak
- biorąc pod uwagę Twój negatyw i mój szacunek do swojego czasu osobiście też zaleciłbym zwrot zamiast wysyłkę drugiej przesyłki za >400 zł, bo DHL nawalił
- jedynie do czego masz moralne prawo się czepiać sprzedawcy to czas wysyłki
@PanHagrid:
- no niestety nie mam podstaw prawnych do wymagania, widać jednak, że nie próbują nawet naprawić nic, wolą się wycofać. A spotkałem się już z taką pro-konsumencką postawą - wcześniejszą wysyłką. I w przypadku wysyłki w weekend nie mogą ściągnąć odszkodowania od dhl?
- 38 zł za wysyłkę, która nie doszła - na tyle zasłużyli
- mam też moralne prawo "przyczepić" się do ich postawy
@DESiGNER86: po raz drugi
- 38 zł za wysyłkę, która nie doszła - na tyle zasłużyli


@dasistfubar: XDDDD
jeśli kwota dostawy jest zła mogłeś kupić u sprzedawcy, który ma darmową dostawę i produkt droższy o 40 zł

- mam też moralne prawo "przyczepić" się do ich postawy


@dasistfubar: nie

Tylko, że 1) nie informują co się dzieje


@dasistfubar: masz tracking, sami też nie wiedzą co się dzieje

3) nie potrafią zmusić kuriera


@
- 38 zł za wysyłkę, która nie doszła - na tyle zasłużyli

@dasistfubar: XDDDD

jeśli kwota dostawy jest zła mogłeś kupić u sprzedawcy, który ma darmową dostawę i produkt droższy o 40 zł

@PanHagrid:Ok poprawię się na: "wysyłka nie doszła do skutku". Lepiej? xD

- mam też moralne prawo "przyczepić" się do ich postawy

@dasistfubar: nie

@PanHagrid: Moja ocena = moja ocena. Mam prawo

Tylko, że 1) nie