Wpis z mikrobloga

Piękna integracja ( ͡° ͜ʖ ͡°) #warzone przewiduje pierwszy dzień reszty twojego życia. Z nowości to tylko mapa jak na prawie dwa lata gry to należała się jak psu buda i nie ma za co chwalić bo z Vanguard do warzone przeniesiono tylko bronie, silnik gry pozostaje dalej MW (co w mojej opini jest spoko bo to dobry produkt). Ale duża część społeczności jaką stanowią gracze konsolowi ma dalej pole widzenia na poziomie 80. Brak systemu rankingowego i możliwości ustawienia rozgrywki tylko z graczami konsolowymi a zapowiadany dumnie anty-cheat wprowadzony na ten moment tylko w regionie Azji i Pacyfiku. Ta gra to produkt dla stremerów i cheaterów bo casualowo o frajdę tam ciężko. #apexlegends zwolniłem dla ciebie miejsce na dysku.
  • 19
@szmichal Prawie dwa lata złudzeń, że z każdym patchem i sezonem przyjdzie coś fajnego a z nim jakiś progres i fun. Tymczasem Activision Blizzard sprawia, że ma się odczucie autofistingu.

@kuncfot Mój czas jest więcej wart niż stanie w miejscu w grę za darmo. A poza tym ludzie którzy kupili Vanguard z integracji i mechaniki gry mają przeniesiony tylko wygląd broni. Nie wiem jak twój zwieracz ale ja już głębiej ręki nie
@ufieoy Świeżak i zielony całkowicie. Nie widzę innego BR na przesiadkę. Frajdę mam z gry, która po prostu daje równe szanse dla wszystkich i jakiś progres dla graczy. System rankingowy ze sprawiedliwym matchmakingiem, FOV slider dla pc i konsoli, anty-cheat dla wszystkich regionów. To wszystko ma Apex a w warzone nie można się doprosić od dawna mimo reakcji społeczności. Casualowo siąść w weekend nawet zgarnąć #!$%@? w rankingu ale znaleźć swoje miejsce
@MADxMIKE: ja sam gram w Apexa i imo Apex>>>>>>reszta BR, ale ta gra to przeciwieństwo tego o czym piszesz, nie ma równych szans, matchmaking jest celowo zrobiony tak żeby robić pod górkę lepszym/ambitniejszym osobom, progres kończy się na wbiciu max lvla a antycheat w sumie niby jest, ale równie dobrze mogłoby go nie być ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gra broni się tylko szybkim gameplayem i movementem którego
@ufieoy "matchmaking jest celowo zrobiony tak żeby robić pod górkę lepszym/ambitniejszym osobom" Możesz rozwinąć myśl? Call of duty muszę oddać, że gunplay i movement ma genialny i różnice szczególnie na padzie można mnożyć między świeżakiem, casualem i prosem. Ale jak do lobby 150 osób trafiaja wszyscy wymienieni to nawet nie bliskie frajdy. Do tego przeklęte FOV i cała masa innych krzywdzących różnorodności. Activision co sezon rzuca coś zupełnie zbędnego co oczekuje społeczność,
@MADxMIKE: cod ma więcej broni i jest #!$%@? casualowy w porównaniu do apexa. W codzie na pc masz przyciąganie celownika, laserowy odrzut z broni z dodatkami (czyli jego #!$%@? brak), krótki jak #!$%@? time to kill, headshot ze snajperki zabija, powolne animacje i szczyt #!$%@? kaskaderki to wślizg + skok zza rogu, czy wejście oknem, albo padanie przy strzelaniu komuś w ryj.

Apex to o wiele dłuższy ttk, movment wymaga więcej,
@iAmTS Slide cancel i drop shot to właśnie coś za co Coda bym akurat nie karał. Wykonanie tego zrzucając kciuk z gałki na zwykłym padzie to przepaść w porównaniu do tych z łopatkami na plecach i w tym aspekcie można dużo zaznaczyć. Dłuższy TTK w szerszej perspektywie uważam za plus bo na wymianach jest większe pole do popisu kto lepiej rozegrał teamfight i nie decyduje tylko moment kto kogo szybciej zobaczył. W
@MADxMIKE: przez dłuższy ttk daje więcej możliwości pojechac przeciwnika + skille do movementu na postaciach (teleporty, skoki, loty), wall jump, linki, wspinanie się na wiele rzeczy, chowanie się za czymś więcej niż kawałkiem ściany, blokowanie drzwi, granaty rozwalające pewne osłony. To wszystko ma apex.

Cod ma siedzenie w ciemnym kącie albo zeskok do okna które jest wysoko i trzeba kombinować z wspinaczką po gzymsie/murku/skakać z wysokości i celować spadochronem.

No i
@iAmTS Uważałem, że w Codzie movement jest właśnie tym czymś co odróżnia graczy od siebie ale widzę, że Apex ma cała paletę możliwości do tańczenia. Muszę dać mu szansę bo warzone mnie już rozgoryczył.
Uważałem, że w Codzie movement jest właśnie tym czymś co odróżnia graczy od siebie


@MADxMIKE: no odróżnia, to fakt, bo trzeba się nauczyć obsługi spadochronu, tego skąd dokąd można doskoczyć, jak jump slide itp. wykorzystać. Zawsze gracz ogarniający mechanikę lepiej będzie się wyróżniał. Po prostu potencjał jest większy gdy masz więcej narzędzi.
@MADxMIKE: matchmakking w apexie wygląda tak, że jak zagrasz kilka dobrych gier to trafiasz do lobby gdzie na 60 osób możesz mieć z 10 masterow/predatorów, a te rangi to może z 0.5% najlepszych osób wbija. Do tego nie ma oddzielnych lobby dla soloq/premade i wszystkich wrzuca razem, wiec zazwyczaj jak już w grze takie osoby spotkasz to grają sobie premade właśnie i stompują całe lobby. Jak masz kogoś do gry to