Wpis z mikrobloga

Chcę kupić klawiaturę MIDI Akai MPK mini MK3, żeby zacząć bawić się w jakąś tam poślednią produkcję muzyki syntezatorowej czy inne trapy, warto zacząć od tego sprzętu? Recenzje niby gituwa, ale moje doświadczenia z muzyką to jedynie 11 lat gry na basie w zespołach typu szarpidruty i chałtury więc w temacie MIDI, DAW (poza nagrywaniem basu w Reaperze) jestem jak zielonka po dwóch dniach na wypoku. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#muzyka #produkcjamuzyki #synthwave #midi #techno #trap ##!$%@? #niewiemjaktootagowac
  • 17
@Kamokamo: Nie będzie to nie wiadomo jaka opinia bo miałem trochę przerwy od klikania ale mam MPK Mini MK2 - jeśli tworzenie muzyki będzie cię jarać to moim amatorskim okiem wystarczająco dobry sprzęt do hobbystycznego klikania w wolnej chwili (a jeśli będzie cię to jarało to zawsze można kupić coś lepszego później). Z minusów pamiętam że klawisze są małe w porównaniu do innych klawiatur i niejednokrotnie trzeba było użyć siły żeby
@Kamokamo: kupowałem ostatnio masterkeyboard MIDI. W sklepie macalem kilka sprzętów. Z twoją nie miałem do czynienia ale może jeśli ropatrujesz inne to powiem, że jeśli chodzi o jakość wykonania Arturia była bardzo rozczarowująca, M-Audio był spoko, a najlepiej wypadł Novation.
@Kokos: A Novation nie kosztuje tak ze 2x tyle co Akai na entry levelu? Bo to też istotne w kontekście tego czy w ogóle poczuję klimat, czy rzucę w cholerę po tygodniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kamokamo: może też dla ciebie nie być istotne na tym etapie, ale ta liczba klawiszy niesie ze sobą pewne ograniczenia. Poza oczywistym ograniczeniem oktaw to masz klawisze niepelnowymiarowe. Mnie to wkurza, dlatego zdecydowałem się na pełen klawisz. :-)