Wpis z mikrobloga

@ujdzie: podjeżdżasz pod wyścig albo wchodzisz online -> rywale - potem bierzesz rywale > wybierasz klasę i klikasz Y - zmień rywala, potem X zmieniasz z ogólnego/Twoja pozycja/znajomi/Klub - takie opcje są
@amn1337: nie ma opcji xd próbowałem raz zagrac z manualem to wbijanie biegów jeszcze jak tako ale o redukcji to na co drugim zakręcie zapominałem i wgl nie umiem w to xd nie na padzie takie cuda dla mnie, i tak cale skupienie muszę poświęcić temu żeby w coś nie przywalić albo żeby odpowiednio skręcać to jakbym miał jeszcze o biegach myśleć to by mi się mózg przegrzał xxd
@BorysKafarov: ja tak miałem na początku XD ale kilka dni i się przyzwyczaisz, najlepiej na jednym/dwóch autach się uczyć a potem samo się przenosi na inne auta. Ogólnie to gamechanger jeśli chodzi o kręcone czasy
@amn1337: w sumie na czym najwięcej zyskujecie na manualu ? Przyspieszenie na prostych że wcześniej bieg wbijacie czy ogólnie z czego jest największa strata czasowa przy automacie do manuala ?

Generalnie sam manual na padzie daje radę bo nie Ala łopatki na bumperach są no ale mówię jak dochodzi do zakrętów hamowań itd itp to kompletnie nie ogarniam redukcji i wystartowania z odpowiedniego biegu
@BorysKafarov:
1. manual ze sprzęgłem szybciej zmienia biegi, szczególnie w starszych samochodach - przez krótszy czas nie ma przekazywanej mocy na koła
2. możesz mocniej kręcisz silnik - lepsze przyspieszenie - jak masz silnik kręcący się do 10k, czerwone masz od 8k to automat zmieni między 7800-8200 obroty (z reguły) a Ty możesz do pocisnąć do 9-9,5k czym zyskujesz lepsze przyspieszenie
3. redukcja na wyjściu z zakrętu - po wyjściu z
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Prychacz: widzę że kilku kolejnych kolegów włączyło się do zabawy, ozicq i trupi :D ja coś spróbuję jeszcze pojechać, z sekundę swojego czasu urwę pewnie ale z rekordem może być ciężko ( ͡° ͜ʖ ͡°)