Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@trzeciSLAW: jak tak będziesz robił screeny to nikt się nie połapie o co chodzi.
Jeśli na obu zdjęciach jest jedna i ta sama transakcja to składaj w banku reklamację w trybie chargeback. Bank może trochę protestować, ale upieraj się przy tej procedurze. Wtedy do akcji wchodzi wydawca karty i sprawa szybko jest rozwiązywana.
  • Odpowiedz
  • 3
Co wy ludzie? Do czego chcecie być wolani? Pierwszy screen to uznanie (wplyw na konto) a drugi to transakcja.
  • Odpowiedz
Bez tego uznania to byłby ewidentny wał kasjerki


@xddKOMUddx: przecież tam nie ma żadnego uznania
@Barto_: przecież to ten sam screen, a cashback to jak ktoś już wyżej mówił usługa wypłaty pieniędzy a nie zwrot pieniędzy za zakupy xD
  • Odpowiedz
@trzeciSLAW: w polsce to rzadko gdzie działa ale cashback to wypłata gotówki przy zakupach


@EmcePomidor co Ty opowiadasz? Ja mieszkam w niedużym miasteczku powiatowym na Dolnym Śląsku i w każdym sklepie mogę zrobić cashback ¯_(ツ)_/¯ i często z tego korzystam.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@efek: z tego co wiem to chargback nie jest szybszy niż reklamacja, po drugie nie jest do odzyskiwania kasy z fraudów. Najwięcej tu pomoże policja. Z punktu widzenia systemu to wszystko przebiegło prawidłowo, klientka chciała dokonać transakcji w sklepie przy użyciu karty zatwierdzając kwotę widoczna na terminalu przy użyciu pinu. Więc pewnie jej odrzuca z powodu nie dochowania należytej staranności.
  • Odpowiedz
Więc pewnie jej odrzuca z powodu nie dochowania należytej staranności.


@bear2112: mylisz się, nie ma żadnej podstawy żeby to odrzucić. Jest widoczna kwota, ale to nie zmienia faktu że sklep ma prawo pobrać tylko za zakupy. Nawet gdyby sklep jej powiedział dorzuć nam 300, ona odpowiedziała świadomie "ok" i chciała zapłacić to nadal tak nie mogą zrobić xd działalność gospodarcza, konto i rozliczenia podatkowe. Tam się mogą znaleźć tylko pieniądze za
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bear2112: możesz mieć rację. No to niebiescy. Ale oni na pewno nigdy nie słyszeli o cashbacku, więc to będzie droga przez mękę. No i reklamacja do Dino. Plus możesz "zapytać" na ich socialmediach. Tylko ogarnij normalny screen.

Btw. Ileż to razy w polo czy w biedrze płacąc kartą usłyszałem "można już przyłożyć kartę". Na moje "ale na wyświetlaczu nic nie widać" padało tylko "a bo on już tak ma, coś się
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Faraluch: tak tylko bank ma tylko twoje słowo plus poprawnie zrealizowana transakcję. Nie mówię że tego nie odzyska, w sklepie są w końcu kamery. Tylko żeby kasa wróciła na rachunek to trzeba ją zabrać z konta sklepu a nie da się tego zrobić tylko dlatego że klient tak chce. Nawet jeśli robi się chargback bo np sklep nie wysłał całości zamowienia to trzeba to udowodnić, dodatkowo spróbować załatwić to ze sklepem
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Faraluch: kumam :) pamiętaj tylko, że bank ZAWSZE będzie próbował wykazać brak należytej staranności i ostrożności.
Sprawa raczej łatwa, kasjerka kretynka jeśli przytuliła kasę.

Tak czy siak: policja + reklamacja do Dino + jakiś wniosek o zabezpieczenie monitoringu, ale pewnie bez policji nie będą chcieli nic sprawdzać a udostępniać tym bardziej.
  • Odpowiedz