Wpis z mikrobloga

@Toudi92 1.4 zdecydowanie, patrz jak z rdzą na ramkach po wewnętrznej stronie drzwi i czy woda się nie zbiera w miejscu koła zapasowego - typowe usterki tego auta. Jak jest blacharsko ok, to auto nieśmiertelne miałem takie i bardzo zadowolony byłem. Jedynie też padł mi kiedyś kompresor klimatyzacji (też na grupkach dużo osób pisało że to typowe).
@Toudi92 swojego sprzedałem za 6.5 tysiąca i było to tuż przed tym wielkim wzrostem cen aut używanych. Ogólnie mocno one cenę trzymają ze względu na te bezawaryjne silniki i przyzwoite prowadzenie.
@Toudi92 lepiej mocniejszy motor, ale on nie jest aż tak ważny. Najważniejsze czy blacha zdrowa i czy skrzynia nie jęczy albo nie zaczyna jęczeć bo jazzy tej generacji (i civici chyba z podobnego okresu też) miały tę niemiła przypadłość, że sypały im się łożyska.
@hubcio12114: @patatier: @Toudi92: I jak, kupiłeś Jazza 2? Ja mam z silnikiem 1.2 (2005) i jest słabawy, równocześnie trochę pali bo w mieście 8-9/100 :/
A co do silnika, chcę wymienić olej. Był lany Shell 5W30 AM-L a ktoś mi poleca 5W30 F bo niby bardziej spełnia właściwości tego silnika. Potraficie coś doradzić?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@banan5005: ten sam motor i rocznik pali mi w mieście 6.1-6.2 i w trasie 5.9-6.0. Tak, jest słabawy, ale czego się spodziewać po 78km? xD olej leje mu 5w30 jakiś i z tego, co wiem nie ma większej różnicy jaki.
Jeszcze zawory trzeba regulować - też o tym pamiętaj.