Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ramzes44: bo diesle śmierdzą.

A tak serio to jak kupisz to pamiętaj by robić te auta u kogoś kto się na nich zna. Cena co zaoszczędzisz na złym mechaniku to cena która wydasz 2x a często może prowadzić do większych problemów.

Warto robić wszystko zgodnie z tym co BMW zaleca chyba że wiesz co robisz i chcesz auto stuningować (pamiętaj zawsze jest coś za coś).

Generalnie nie ma się co bać
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ramzes44: E39 jest najlepsze zaraz obok e38. Jeśli chcesz komfortu nie ma lepszych modeli

200 koni wystarczające


W BMW to tak nie działa
@ramzes44: Bardzo dobre auto, zarówno 530d jak i 525d (nie mylić z TDS). Benzyny są git ale poliftowe żrą olej (jednym przeszkadza, drugim nie). Z benzyn przedliftowych najlepiej 2.8 lub 3.5/4.4 V8 bez vanosa (do 1998 roku). W tych autach największym problemem jest poprzedni właściciel. Ja akurat trafiłem o tyle dobrze że po zakupie 3.5 V8 #!$%@?ła się pierwszy raz po przejechaniu prawie 50 tysięcy km.
a jak to działa?


@ramzes44: tak że w tym aucie zawsze brakuje mocy bo ta buda była pod M5 i 400 koni robiona i jedziesz sobie 230km/h po autostradzie i czujesz się jak w passacie i innych tego typu autach przy 100km/h. Serio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@fbkq są i takie co nie żrą, jak ktoś nie wymieniał oleju co 30k to nie biorą a wydech jest czysty. Wystarczy też odne czasem wymienić z przewodami. Polift jednak przyjemniejszy i pewne rzeczy ma lepsze, światła, komputer pokładowy, lepszy dsp.
@ramzes44: to auto ma jeden zajebisty problem, naciskasz lekko gaz i tak sobie jedziesz chwilę, mija minuta, góra pięć i coś zaczyna świstać, okazuje się że to świszczy wiatr na przedniej szybie a na liczniku jest 160 km/h :D. Nie czuć prędkości, w ogóle. Ale generalnie to zajebiste auto, natomiast jakbym miał kupić drugi raz to bym wziął benzynowego.
tak że w tym aucie zawsze brakuje mocy bo ta buda była pod M5 i 400 koni robiona i jedziesz sobie 230km/h po autostradzie i czujesz się jak w passacie i innych tego typu autach przy 100km/h. Serio


@sorek: Passat B5 był robiony pod 480 konne RS6 C5, bo to pomniejszony klon A6 C5 Quattro, które jest technicznie RS6 C5 z innymi amortyzatorami.

Przestań farmazonić gostek.

A E38 to gówno, A8