Wpis z mikrobloga

@sir_pszemek: ja do niedawna odbierałem, odczekiwałem kilka zdań i powiedziałem "czy mogę zadać pytanie". Wtedy bot mówi" przepraszam, czy można powtórzyć jeszcze raz?". I to jest właśnie moment kiedy pracownik call center zaczyna sterować botem. A więc musi też słuchać rozmówcy. Wtedy właśnie wydaje swój najbardziej wkurzający dźwięk na świecie, coś a la Jim Carrey z Głupi i Głupszy ( ͡° ͜ʖ ͡°) A co fajniejsze oni
@sir_pszemek: Ja najpierw odpowiadałem zgodnie z prawdą a potem mówiłem że mieszkam w piwnicy a następnie pytałem o dzień tygodnia. Dwa razy tak pogadałem i już spokój miesiąc xd
@sir_pszemek
Umawiaj się na spotkania w jakiejś totalnej dziurze, najlepiej w jak najpóźniejszych godzinach, a później nie odbieraj telefonu jak już będzie na miejscu. Wymaga to trochę czasu poświęconego ale skutek jest taki że wyrzuca Cię z listy swojej.
@sir_pszemek: Jakieś półtora miesiąca temu wysłałem takiego właśnie maila do nich. Od tamtego czasu nie miałem ani jednego tego typu telefonu. W tym czasie miałem 1, albo góra 2 telefony spamowe, ale zdecydowanie nie był to automat, tylko analog;) Wcześniej bywały dni, że miałem 6 połączeń od automatu.