Wpis z mikrobloga

Powoli klaruje się już system wynagradzania kierowców międzynarodowych.
Przy przewozach bilateralnych wzrost kosztu dla pracodawcy to będzie to około 20-25% miesięcznie, przy założeniu że na starych i nowych zasadach kierowca otrzyma kwotę "na rękę" taką samą jak na starych zasadach.

Raczej nie spodziewałbym się jakiś znacznych podwyżek wypłat dla kierowców ( na rękę), a wielu na to liczyło.
Będzie bardzo ciekawie na rynku.

#bekaztransa #zycietruckera #pracbaza #spedycja #transport
  • 48
  • Odpowiedz
@xspeditor to niech szuka, on stosuję prawidłową postawę negocjacyjną, to Ty kulisz ogon pod siebie i kończysz negocjacje. A teraz to co kierowcy mają wziąć na swoje barki wzrost twoich kosztów skoro klient zagonił Cię do konta? A jak koszty zatrudnienia pracownika były małe to się z nimi dzieliłeś czy najniższa krajowa i reszta pod stałem? Tylko nie gadaj że gdyby nie najniższa to mieli by mniej bo wypłaty miałeś na bank
  • Odpowiedz
poprzez cenę pracownika


@xspeditor: Ale to kompensują rzekomo niższe ceny za km, które dostaje przewoźnik. Niemiec dostaje więcej i więcej płaci, a Polak dostaje mniej i mniej płaci. Bilans powinien wyjść na 0

molochy typu girteka oraz hegelmann.


@xspeditor: Czyli w Niemczech nie ma molochów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz