Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim. Potrzebuje pomocy z wyborem uczelni na studia, to dla mnie w pyte ważne bo to w sumie już niedługo ale nie wiem która wybrac. Prosiłbym o zdanie ludzi którzy chodzili na którąś z nich, jak było itd.
#poznan #warszawa #studia #finanse #kozminski
*Bardzo cięzko sie dostać na SGH? Widziałem progi punktowe i są nierealne jak na ten czas dla mnie xD

Studia

  • ALK prawo i finanse/ finanse + master in finance 41.8% (23)
  • UEP finanse i rachunkowość/quantative finance 58.2% (32)

Oddanych głosów: 55

  • 31
@Trabant10: więcej się nauczyłem na licencjacie niż na mgr. Coś w głowie zostało, ale bardziej mi się przydał angielski i trzymanie się z ambitnymi ludźmi których sukcesy mnie motywowały do wzięcia się za siebie. Od 3. roku studiów pracuję w branży.
@chemik_kieszyk: Te 3 miechy oram materiał. Mam rozszerzenie matma/polski/angielski (na probnej z anglika 90% rozszerzony innych nie pisalem) ale i tak nawet jak to sobie kalkuluje to dostanie sie na SGH to surrealizm albo ja biore cos zle do kalkulacji xD
Edit: nie mam wosu, ekonomii, PP ani drugiego jezyka. SGH odpada.
@apee: chyba oczywiste że chodzi o entry level / niech idzie na staż do byle jakiego biura rachunkowego do układania faktur albo entry level w korpo (z jęz. angielskim) i ewentualnie później do szkoły w razie potrzeby.
W tych czasach experience jest w cenie i trochę oleju w głowie.
Często taki po UEP albo innym SGH ma siano w głowie. nie potrafi odróżnić debetu od kredytu a woła na dzień dobry
@Lugner: Nie wiem szczerze jak jest akredytowana matura za granicą + wątpie że miałbym tyle pieniedzy. Moi rodzice to klasa średnia razem może 8-10 k miesiecznie. Praca sama weekendowa watpie ze bym sie utrzymal w niemczech czy francji (anglia odpada, oxford czy LSE to raczej nie moja liga)