Wpis z mikrobloga

@Adzal: @Phoryn: @desixx: ja pierwszy raz mam taką awarię, poza tym zawsze działał ten internet spoko. Zdarzały się jakieś przerwy ale to maksymalnie godzina i nie jakoś często. No ale to co teraz #!$%@? to kabaret, ponad 24 godziny już nie działa i to nie tylko u mnie, ale chyba w całym mieście. Nie #!$%@?łbym się tak gdyby wydali jakieś oswiadczenie na fb w tej sprawie czy na e-maila
  • Odpowiedz
@Phoryn: ODRADZAM Intelly! Od lipca mam internet od nich, bardzo często prędkość jest kiepska i zrywa połączenie. Gdy z jakiegoś powodu braknie prądu, internet sam nie wraca. Trzeba dzwonić do nich, by zdalnie zresetowali modem i wtedy jest ok. Co więcej, w 90% przypadków na infolinii siedzi typowa pani Krysia i technik najczęściej oddzwania dopiero na drugi dzień. Tragedia. Tak na marginesie - bodaj w listopadzie internet nie działał w sumie
  • Odpowiedz