Wpis z mikrobloga

Wszelkie samochody o nadwoziu typu kombivan zostały pochłonięte przez SUVy i wszelkiej maści crossovery, dlatego z czułością trzeba traktować te pierwsze, które dotrwały do dzisiejszych czasów. Zwłaszcza jeśli występują w pięknym kolorze i sportowej konfiguracji.

Jako niezależny ekspert motoryzacyjny, uważam, że Meriva OPC to dobry materiał na przyszłego klasyka #niepopularnaopinia. Nie ma tego dużo, jest skrajnie niemodne, bazowa wersja kojarzy się z dziadkami lub wielodzietnymi rodzinami, które nie stać na Dustera. A tu nagle wjeżdża pod przedszkole 180 konny śpioch i warczy z trapezoidalnej końcówki.

Silnik 1.6 turbo, 180 KM, 0-100 km/h w 8.2s. Można sobie taką Merivę kupić za około 16 tys zł. Wyprzedź rynek i kup już dziś! Godniejsze to i ciekawsze, niż kolejne obniżone E34, Civic z naklejkami stickerbomb albo jakiś polonez. Do zobaczenia na zlotach klasyków w 2035 roku.

#rzetelnafura
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #opel
DerMirker - Wszelkie samochody o nadwoziu typu kombivan zostały pochłonięte przez SUV...

źródło: comment_1648562962lZWTZg3yCrEHtbF4ECRb8v.jpg

Pobierz
  • 51
Zafira to jest taki samochód, który określa właściciela, ok 30, dwójka dzieci i brak gustu


@kozaqwawa: Brak gustu nie powiedziałbym - Zafira to po prostu nudne, ale bardzo poprawne auto. Niebrzydkie. Za to super praktyczne i niedrogie w eksploatacji (nie, nie mam Zafiry ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).

uważam, że Meriva OPC to dobry materiał na przyszłego klasyka


@DerMirker: To pojęcie "klasyk" wymaga trochę redefinicji -
@kozaqwawa: Mialem Merivę, mam Zafirę. Oba auta są wygodne, ale Zafira imho dużo lepiej się sprawuje. Meriva ma wysoko położony punkt ciężkości i ma się wrażenie, że większa prędkość na zakręcie i leżysz w rowie.

Zafira jest bardzo wygodna w trasy, całkiem zrywana jak na swoje gabaryty. Wygląd, cóż, przeciętny, ale póki mam małe dzieciaki (( ͡° ͜ʖ ͡°)) to nie chce niszczyć tapicerki w dobrym aucie.
skoro maluchy i poldony są, to tym bardziej sportowe niszowe auta będą


@DerMirker: no średnio, maluchy i poldony są bo to auta młodości/dzieciństwa wielu polaków, poza tym były produkowane w PL. Astry/Zafiry/Merivy to już czasy post PRL, kiedy ludzi było stać i był wybór, #!$%@?ąc od wersji to popularne modele i sporo tego jezdzi. To są dupowozy zwykle i potencjał jest niewielki.

z gustem jak z dupą każdy ma swój/ swoją,