Wpis z mikrobloga

Bardzo słaba ta kampania przechodzi przez wykop. Ratując wizerunek Orlenu pojawiają się wykopy sponsorowane - po dzisiejszych protestach na stacjach to dość oczywisty ruch w zarządzaniu kryzysowym marki. Teraz osoby z akcji #blokujemyorlen zostaną nazwani antyszczepionkowcami i ruskim agentem - bardzo prymitywny ruch desperacji.

Grupa ORLEN w 2021 roku osiągnęła najwyższy w swojej historii zysk netto w wysokości 11,2 mld zł. Grupa PKN Orlen wypracowała w pierwszym kwartale 2022 r. zysk netto w wysokości 2,8 mld zł; to o 1 mld zł więcej rok do roku. Oczywiście wyłącznie z hotdogów i nie na rynku detalicznym bo to stanowi przecież małą część dochodów grupy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#orlen #afera #wykop #wykopefekt #neuropa #bekazpisu #gospodarka #pieniadze #covid19 #szczepienia
Pobierz d.....s - Bardzo słaba ta kampania przechodzi przez wykop. Ratując wizerunek Orlenu p...
źródło: comment_1654962404RfiB9jArFwWhn0jO7A67O4.jpg
  • 4
@devones: widzę, że nowe zamówienie dla tego instytutu danych z dupy wpadło. Tutaj mireczek opisał co to za jedni

Ten 'instytut' jest powiązany z agencją PR "Apostołowie Opinii", która pracuje dla Platformy Obywatelskiej i robiła kampanię Rafała Trzaskowskiego. Prezes tego 'instytutu' jest współwłaścicielem tej agencji, prowadzi też stronę WIZERUNEKLEKARZA.PL.