Wpis z mikrobloga

@Zoknarf: dla mnie tak, do wywalenia bo pompowanie do 10 bar i krawężnik = balon. ale jeśli jeździsz na takich slickach xd to pewnie możesz mieć na to wywalone. co będzie to będzie ale w trasę 150 km nie wybrałbym się.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zoknarf: jak ogarniasz dętki, bardzo ciężko o flat tire, jestem swiezakiem na ostrym kole i nie wiem czy to wina już lekko sparcialych opon ( w 2x lepszym stanie niż u kogo na fotce ) ale po ostatniej wymianie dętki szybka trasa z górki 5km i mam 5 szczypniev na dętce nie do połatania
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zoknarf: rozumiem że ostre koło trzeba faktycznie tak w opór dobijać? No ale jak miałem gorsze ciśnienie to stąd ten kiepski zakręt... Jakieś sprawdzone opony bo zastanawiam się na czymś szerszym i kewlar
@Zoknarf uu.. No to faktycznie. Szkoda oponki jeśli to gp5000. Dlatego ja ostatnie opony które brałem na szosę to vittoroa zaffiro pro które nie szkoda ale jest na prawdę dobre. Na szkło nie ma rady nigdy i nie ominiesz czasem rozbitej butelki. Continental #!$%@?ł ostatnio takie ceny nie wiem czy to przez dystrybutorów czy fabryka ze dętki kosztują krocie a opony jak złoto. Nie warte swojej ceny bo i tak skończą prędzej
GP 5000 podobno trudne do przebicia

@Zoknarf: gdzieś Ty to przeczytał, u gejbajka? xD

Continental #!$%@?ł ostatnio takie ceny

@ShpxLbh: Nie znam sie ale wypowiem? Continental zawsze miał droższe produkty niż konkurencja. Przykładowo przed kowidem- najwyższy model Maxxisa 3C DD to był koszt 200zł, Conti BlackChili 300zł. Przyszedł kowid, produkcja w azji staneła, maxisy były w piździe, a conti sobie dalej produkował na spokojnie w EU. Produkcja ruszyła, maxis podniósł