Wpis z mikrobloga

Dlaczego artykuły w promocyjnych cenach zawsze mają podkoloryzowane wartości procentowe? Jeżeli cena produktu po 10 zł, przy zakupie dwóch zostanie obniżona do 7,50 za sztukę to nie napiszą: "kup dwa i zapłać 25% taniej" tylko "Kup dwa, drugi 50% taniej. Czyli liczą o ile spadnie cena drugiego jeżeli klient zapłaciłby 100% za pierwszy. Tak więc jeżeli pierwsza sztuka zostanie teoretycznie kupiona po 10 to za drugą trzeba będzie doplacić 5 czyli 50% z 10. Wielu ludzi pewnie się na to złapie i pomyśli, że jak kupią dwie to za każdą zapłacą piątaka. Czy to nie jest perfidna gra słów i wykorzystywanie matematycznej indolencji części społeczeństwa? #lidl #biedronka
  • 9
@Amperol: Gdyby całe społeczeństwo posiadało zdolności analityczne i arytmetyczne rozwinięte w tym samym stopniu co Ty to być może nie załapałbyś się nawet do wykładania towaru w jednym z tych dyskontów bo wszędzie byliby ludzie tak samo kumaci jak ty i z lepszym attitude. Ciesz się ze swojej przewagi intelektualnej nad resztą populacji ale nie bądź ignorantem. Fakty są takie, że spory odsetek nie będzie w stanie tego poprawnie obliczyć. Inaczej
@przegrywNL: synu bezwzględności, zajmuję się tym na codzień, to od lat jest już standard, optymalizacja na własną korzyść kontaktu z potencjalnym klientem za pośrednictwem reklamy jest praktykowana od dawna ojcze dobrych transakcji