Wpis z mikrobloga

@Pitol_: Miałem tak samo, ale powiedziałem jej, że na stronie mają 0% to i tu musi być, a mi odpowiedziała, że niby banki najpierw przysyłają te najgrosze oferty i powiedziała, że może odrzucić i zobaczyć następne i tak odrzucała z 3/4 razy aż 0% wpadło. Powiedz jej, żeby odrzuciła co się pojawiło i następną przedstawiła ofertę jak znów nie 0% to niech odrzuca dalej.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pitol_: jeżeli wpisała ci zanizone dane aby odrzuciło wniosek to możesz zadać wglądu do banku dlaczego tak było, wtedy pracownik jest udupiony. Z drugiej strony dostawałeś wniosek do wglądu na papierze czy tylko ślepo podawałeś kod SMS?
@Ziutek_Grabaz: no co Ty w necie wypełniasz wniosek, dzwoni babka z banku, próbuje wcisnąć ubezpieczenia i mówisz „nie”, „nie potrzebuje” i wychodzą raty tyle ile produkt. Wziąłem sobie telewizor w taki sposób, bo raty 0 się po prostu opłacają, niby człowiek mógłby na raz to wydać, ale jak płaci co miesiąc 100-150zl to tego nie odczuje nawet. Oczywiście nie mówię o zadłużaniu i kupowaniu sprzętu gdzie raty wynoszą 1000zl przez kilka
@Strzala9101: nic mi nie pokazywała, dawałem jej tylko kod z smsa. Pierwszy raz rozpisała mi tylko ręcznie jakie będą raty i tyle. Ale nie widziałem nic co robi na komputerze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pitol_: więc sam widzisz, na drugi raz w takiej sytuacji zażądaj wniosku do wglądu (zawsze tak powinno być ale nie tego nie robi..). Jeżeli pracownik wpisał coś niezgodnego z tym co przekazałeś to kręć aferę i proś kierownika. Jeśli chcesz udupić pracownika to możesz zgłosić to do banku w którym był wprowadzany wniosek jako poświadczenie nieprawdy. Dużo jest sposobów na wrednych pracowników.
  • 1
@Dr4ker: Wziąłem 13 zwykła z tego linku który wysłałem wyżej. Mogę polecić - trochę taniej a telefon zaplombowany, aktywujesz samodzielnie, bateria 100% kondycji