Aktywne Wpisy
onaxx +2
Pokłóciłam się z facetem. Dzisiaj był u mnie i o 19 i powiedział że jest impreza i jedziemy. Ja nie miałam ochoty ale ok. Jade ale jeśli mnie odwiezie i przywiezie później do domu. Już oczywiście obraza majestatu. I że pojedziemy na dwa auta bo on będzie pił i zostawi tam auto a ja sobie wrócę sama swoim. Jesteśmy razem prawie 2 lata i nigdy nie było sytuacji że idziemy na imprezę
Hejtel +80
#famemma największe i najbardziej dziwne info to że Ulfik niski grubasek jest z Wixą xD przecież w warunkach normalnego życia to by się nie wydarzyło, ona by ma niego nigdy nie spojrzała.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Aktualnie odradza się taki sposób zapisywania ze względów bezpieczeństwa.
Kombinowałem z jsonem ale on jakby nie chce mi zapisywać listy z własnymi klasami, dopiero gdy te dane rozbije na osobne tabele to mi je zapisuje i zczytuje. Dla wygody wolał bym po prostu dane klasy wrzucać do odpowiednich list i całe takie listy zapisywać.
Nie wiem czy jasno to opisałem. Może coś mi umknęło przy jsonie albo coś robię źle. Może ktoś doradzi jakiś inny sposób?
#csharp #unity #programowanie
var output = JsonConvert.SerializeObject(product);
i
Product deserializedProduct = JsonConvert.DeserializeObject(output);
działa bez żadnych dodatkowych rzeczy
Możesz też do celów zapisu i odczytu stworzyć jakąś łatwo serializowalną klasę kontenerową, która obsłuży serializację, deserializację i przechowywanie danych.
Dokładnie listy tej klasy nie mogłem odczytać po zapisie.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using System;
[Serializable]
public class ScoreInfo
{
public string stageName;
public int jumps;
public float time;
public int objectDestroyed;
public ScoreInfo()
{
}
public ScoreInfo(string sName,int j,float t, int objD)
{
stageName = sName;
jumps = j;
time = t;
objectDestroyed =objD;
}
public void ChangeThisScore(ScoreInfo newInfo)
{
jumps = newInfo.jumps;
time = newInfo.time;
objectDestroyed=newInfo.objectDestroyed;
[Serializable]
public class SaveNode // << klasa z danymi
{
public string language;
public int colectedCrystal;
public List levelUnlocked = new List();
public List stageHistory = new List();
public List tutTips = new List();
public List testList = new List();
public int jumpCount;
public bool SaveNodeData() //<(lJson);
foreach (var item in loadedNode.testList)
{
Debug.Log(item + "<--item");
ScoreInfo tmpSi = new ScoreInfo();
tmpSi =
Komentarz usunięty przez autora
żeby tego nie konwertować w ten sposob:
foreach (var item in stageHistory)
{
testList.Add(item.ToString());
}
czy dało by radę całego SaveNoda skonwertować jakoś gdybym miał tam jeszcze inne listy obiektów?
Wygląda na to, że powinno to działać bez konwersji do stringa.
Zapisywało listę ale wartości obiektów już nie, były wyzerowane. Pomimo tego, że przed zapisem wszystko było ok w liście.
No tutaj ten Monobehevior dużo problemów robi. Myślałem, że może coś przeoczyłem ale widocznie tak jest w tym unity i tyle.
Dzięki za pomoc.
W metodzie SaveNodeData tworzysz nowy obiekt SaveNode, ale tam w pętli foreach odnosisz się do pól obiektu, spod którego wywołujesz tę funkcję.