@Atreyu: @Zulf: chciałbym kiedyś wyjść poza swoje 230 kmh które najwięcej miałem na budziku ( ͡°ʖ̯͡°) z doświadczenia jednak wiem że to taka rozsądna prędkość do mocy (200hp), bo potem koszty rosną wykładniczo
Bardzo dużo zależy od długości skrzyni i aerodynamiki. 210 konnym saabem dobijałem do 230-240 i więcej nie chciał iść, ale już 250 konnym spokojnie dobijałem do limitera przy 250km/h
@theicecold: Ceed z CRDi się do tylu nie rozpędzi. Chyba żeby go zrzucić z klifu. Aerodynamika a i ten diesel przy maksymalnych obrotach to już będzie ledwo dyszał. Wysokie 180 to max
Równe 200 jechałem Calibrą, z C20NE (2litry, n/a, 8v, 115 koni i chyba coś koło 170Nm). Lekka, bardzo aerodynamiczna buda, długa skrzynia (5 biegów). Katalogowo to nawet chyba 205 powinna polecieć, ale już wtedy (dobre 10 lat temu) było
Tag do obserwowania - #szybkoalebezpiecznie
Zupełnie nieregularna dawka szybkich samochodów, dobrej muzyki i nieprzeciętnych umiejętności na drodze
152/365
#samochody #motoryzacja #carboners #niemcy #bmw #audi
@holihopter: może w Twoim Passacie xD
Wiadomo, to nie co dziad 70+ mylący gaz z hamulcem i startujący z 30km/h w tłum ludzi xD
@nagazie: tam jest cięcie typie xD
Bardzo dużo zależy od długości skrzyni i aerodynamiki. 210 konnym saabem dobijałem do 230-240 i więcej nie chciał iść, ale już 250 konnym spokojnie dobijałem do limitera przy 250km/h
Równe 200 jechałem Calibrą, z C20NE (2litry, n/a, 8v, 115 koni i chyba coś koło 170Nm). Lekka, bardzo aerodynamiczna buda, długa skrzynia (5 biegów). Katalogowo to nawet chyba 205 powinna polecieć, ale już wtedy (dobre 10 lat temu) było