Wpis z mikrobloga

@Roman_: bo niektórzy to debile i natychmiast zapominają że reklama czegoś ich #!$%@?ła, zapominają i dalej "kali jeść, kali spać, kali piwko, grilka i w poniedziałek znów do pracy". Tacy ludzie to większość każdej nacji.
  • Odpowiedz
@KosmicznyPaczek: reklama działa na wielu płaszczyznach. Nie koniecznie ma Cię namówić na zakup tego konkretnego produktu. Ma ona też np utrwalić obraz marki w Twojej głowie i przypomnieć, że ta marka istnieje. Przecież to nie jest tak, że jak widzisz reklamę parówek Borliny, to lecisz do sklepu je kupić. Za to jak będziesz kiedyś w sklepie i na półce będą Borliny i trzy firmy krzak, to z większym prawdopodobieństwem wybierzesz Borliny,
  • Odpowiedz
@Roman_: Są też tak skrzywieni ludzie jak ja. Mam listę znienawidzonych przez reklamy firm i biorę ją ze sobą na zakupy, żeby przypadkiem nie kupić czegoś co mnie #!$%@?ło 7 lat temu XD
  • Odpowiedz
@KosmicznyPaczek: niby tak. Ale firmy śledzą, przynajmniej te większe i/lub bardziej świadome, co działa a co nie. Jakby pewne rzeczy, które nam się wydają jako jednostce głupie nie działały to by nie inwestowali w nie kasy. Oprócz Ciebie i Tobie podobnym odbiorcom jest jeszcze w ciul innych ludzi. Może jesteś małym procentem, który świadomie poświęceją na rzecz pozyskania wielu innych.
Generalnie jak się próbuje wyjść z patrzenia na pewne sprawy poprzez
  • Odpowiedz
@Roman_: Zaskakująco, tak mogą nie działać. W TV/radiu nachalna reklama jest skierowana do wszystkich, a tutaj targetowana reklama jest w pewnym dla Ciebie. To może powodować inne psychologiczne odebranie reklamy.
  • Odpowiedz