Wpis z mikrobloga

Ale to jakiś nowy fetysz czy wymóg w pracy? xD


@Misjonarzz: Siedzę w pracy na Maya/Houdini no i w sumie trzymam Cinemę tylko dla modelowania już, no a kupować np. za 3,5k soft tylko pod to to słabo :P
@loczyn: Kurde pamiętam gdy Cię pytałem po rady odnośnie 3d jakieś 5 lat temu i #!$%@? zrobiłem w sumie. Ale mam na oku Maye Indie :D A po drugie jak znasz Cineme i Maye i Houdini to jak to jeszcze Ci czegoś potrzeba?
A po drugie jak znasz Cineme i Maye i Houdini to jak to jeszcze Ci czegoś potrzeba?


@Misjonarzz: Kup te wszystkie softy, o to mi chodzi :D
Nie chcę wydawać 3500 zł na Cinemę rocznie tylko żeby modelować, jak modelować mogę za free w Blendku, a poważniejsze rzeczy zrobie w Maya/Hudy
@loczyn: ciebie z tego co kojarzę nie za bardzo interesuje gamedev? Znam fajny kurs z modelowania, ale workflow typowo do wypalenia na low poly


@mxrxq: W sumie nie ma znaczenia, bo glownie chodzi o toole i jakies techniki na skroty czy na co uwazac, bo jednak kazdy soft ma swoje „#!$%@?”
@loczyn: ok, to ten poradnik uważam że jest całkiem fajny
https://chamferzone.gumroad.com/l/RevolverTutorial
pokazuje taką technikę która nadaje się właśnie do wypalania, ale jak chcesz coś na szybko przerobić na highpoly to tez świetnie się sprawdzi. Z tego co pamiętam jest też jakieś skrótowe video w paczce, dla ludzi których nie trzeba prowadzić za rączkę. Nie daj się tylko namówić na żadne addony które facet tam pokazuje, to są funkcje z vanilla blender