Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy są tutaj przedstawiciele handlowi? Chciałbym trochę zmienić charakter pracy i właśnie pójść w tym kierunku - mam kilka pytań.
Pracowałem w ODTJ jako instruktor techniki jazdy, więc praca z ludźmi i jazda samochodem to dla mnie codzienność. Aktualnie od roku pracuję jako specjalista ds. sprzedaży, ale jest to praca przy przetargach, aukcjach i ofertach handlowych, w mniejszym stopniu negocjacje przez telefon.
Czy mając takie doświadczenie jestem w stanie względnie łatwo znaleźć pracę jako PH?
Jakie zarobki są w porządku? Nie chciałbym przegiąć na rozmowie w żadną stronę. Na co można liczyć na początek i co według was byłoby ok? Z drugiej strony jak określane jest wynagrodzenie? Podstawa pewnie + premia (ile +/-)?
NO I NAJWAŻNIEJSZE: czy możecie używać samochód służbowy do celów prywatnych?

#przedstawicielhandlowy #praca #pracbaza #korposwiat #sprzedaz

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6338486f4f2f35c0e2f7248e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 7
@AnonimoweMirkoWyznania: u mnie firmie nie jest,trudno zostać PH bo jest,to ciężka robota. Wynagrodzenie podstawowe nie jest wysokie ale prowizje potrafią być ogromne więc zarobki są mega dobre a samochód tak można u nas wykorzystywać do celów prywatnych ale pracownicy przez to mieli ściągane jakies 200 zł do pensji.
@elena-mary obecnie jest to 400 zł doliczane do wynagrodzenia i od tej kwoty obliczany jest podatek dochodowy i zdrowotne. Może się mylę. ale to jest nieuniknione jeśli używa się samochód służbowy do użytku prywatnego

@AnonimoweMirkoWyznania większość PH ma niską podstawę ale prowizja może być X2 albo X3 i więcej niż sama podstawa