Wpis z mikrobloga

Mirki grające w gry - też spotkaliście się z tym, że granie na #pcmasterrace czy #xbox albo #ps4 #ps5 jako forma spędzania wolnego czasu jest traktowana jako coś dziecinnego niepoważnego i będącego synonimem straty czasu (w wieku 26+)? I to często przez osoby, których zainteresowania to filmy&seriale, potrafiących wieczorami wciągać całe sezony? xD

mentari - Mirki grające w gry - też spotkaliście się z tym, że granie na #pcmasterrac...

źródło: comment_1668023696ssiZUQ2qiqMfhD3hBSZI9M.jpg

Pobierz
  • 29
@mentari: Jako osoba oglądająca bardzo dużo filmów stwierdzam, że zdecydowanie gry wymagają dużo więcej uwagi, skupienia i dopóki nie zżerają całego życia potrafią być pożyteczne. Ja np. dzięki grom nauczyłem się jak dążyć do celu i to wcale nie jest żart. W grach wielokrotnie trzeba powtarzać pewne etapy i uczyć się metodą prób i błędów. Ale to tylko moje spostrzeżenia.
@mentari jestem 30+ i w giereczki gram od jakiegoś 7 roku życia, bo lubię, bo mnie to relaksuje. Są gierki, które odmóżdżają, edukują, wciagają świetną fabułą czy światem. Nie jest to jedyne hobby jakie mam, ale chyba najwięcej czasu sumarycznie zajmuje :D

Nie rozumiem naśmiewania się z czyjegoś hobby, bo to indywidualna sprawa, co komu sprawia przyjemnośc w wolnym czasie. Ale tak, jak już się zdarza jakaś kąśliwa uwaga to o granie
@mentari ach i jeszcze super rzecz, że jak się idzie na jakieś party, na którym mają być jacyś nowi ludzie i gospodarze mówią "na pewno się polubicie, bo ci to też grają", a potem jest konsterna, bo np grają tylko w określony rodzaj gier (FIFA np) lub tylko planszówki albo tylko karcianki i nie bardzo jest o czym gadać. A świat gier jest naprawdę rozległy ( ͡º ͜ʖ͡º