Wpis z mikrobloga

@Bogaty_grubas: filtry(choć i tak lepsze niż VW), elementy plastikowe i drenaż kilku kanałów. 2-5k za uzdrowienie skrzyni, ale przeżywa s-tronic, multitronic itp. Oczywiście wykonane w odpowiedniej firmie, w Niemczech jest jedna, w Polsce dwie. Ale nie bawilbym się w to we Fiesta.
@Bogaty_grubas: tam siedzi stara dobra zwykła skrzynia automatyczna(4F27E) żadne hydrokinetyki itp. Jeżeli reszta jest ok, sprawdziłbym błędy przy jeździe próbnej, zapytałbym czy był wymieniany olej i filtr.
@Haddi: Ale hydrokinetyk to najlepszy rodzaj skrzyni zaraz koło cvt - wszystkie dwusprzeglowki w stylu powershita czy DSG to ten najgorszy rodzaj skrzyni.
A co do tego że nie widziałeś - to ten zasrany OtoMoto ma jakiś problem z wyświetlaniem
@xczar0: patrząc przez funkcjonalność tak, ale przez pryzmat awaryjności już nie jest tak kolorowo. Oczywiście jeżeli oddamy powershifta do specjalisty, będzie lepszym wyborem aniżeli inne. A ta skrzynia współtworzona z mazdą, wypada bardzo dobrze. Koszty ewentualnych napraw są dużo niższe.