Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć mirki,

Szukam działki w interesującej mnie okolicy i mam na oku trzy, kompletnie się od siebie różniące. Może jakaś pomoc bo jestem laik i nie mam pojęcia co by było lepsze.

1. Działka 1000 metrów w praktycznie centrum miasta powiatowego. Cała infrastruktura, szkoły, sklepy, basen, wydarzenia itp na wyciągnięcie ręki, stolica 35 minut jazdy autem. Sasiad z jednej strony, pozostałe trzy boki graniczą z działkami leśnymi (raczej nie pod zabudowę).
ALE jakieś 40 metrów dalej przebiega ruchliwa ulica przez co słychać non stop auta (w większym lub mniejszym natężeniu).droga miejska nie żaden tranzyt.
Utopijnej ciszy tu nie ma
Najwyższa cena

2. Działka 600 metrów na przedmieściach na czymś w rodzaju osiedla (typ sprzedaje małe kwadraty na ogromnej działce). Infrsftriktura i sklepy w zasięgu 10 min autem, w najbliższej okolicy nic nie ma na dobrą sprawę (same domy). Działka neisyeyy mała i z sasiadami od 3 stron.
Cena dużo niższa niż w pkt 1

3. Działka 2000 na wsi. Na ten moment spokój, dookoła lasy czy sady (bez orania pola za oknem) jednak wszędzie daleko. Do infrastruktury czy szkoły 15 minut autem, przed domem nie ma nawet chodnika. Z buta co najwyżej można dojść do sklepu idąc 20 minut. Mało sąsiadów dookoła.
Cena jak za działkę nr 2

Celowo nie podaje kwot bo to nie jest najwazniejsze tutaj. Jak myślicie, co najciekawsze z tych 3 propozycji?
Ja 32 lata, żona, dwójka dzieci (w wieku przedszkolnym)

#budujzwykopem #budowadomu #budownictwo #remontujzwykopem #pytanie #kiciochpyta

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #638bd0fb4bf3873cacedcb17
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 23