Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy da się w Polsce prowadzić firmę w miarę anonimowo? Już tłumaczę o co chodzi.

Jestem sobie programistą (bardziej po prostu developerem tak naprawdę) gier mobilnych i niedawno podłapałem temat gier erotycznych. Opublikowałem jedną małą grę na próbę i odzew był bardzo pozytywny, wręcz ludzie sami proponowali wsparcie, żebym robił tego więcej. Okazało się, że po podliczeniu kosztów i spodziewanych przychodów byłaby to znacznie lepsza praca niż ta, którą mam teraz. Problem w tym, że nie chcę by moje nazwisko było kojarzone z furrasami z wielkimi penisami. Do tej pory pracowałem tylko na umowę o dzieło/zlecenie. Da się tak zrobić, żebym mógł sprzedawać swoje gry np. na Steam lub przez strony typu Patreon, jednocześnie nie podając do wiadomości publicznej swoich danych? Czy każdy kto kupi mój produkt automatycznie musi (lub ma prawo) poznać pełne dane przedsiębiorstwa? Może mógłbym udostępniać pełne dane tylko sklepowi, który sprzedaje mój produkt, a nie samym klientom? Pic unrelated.

#gamedev #jdg #dzialalnoscgospodarcza #januszebiznesu

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #638c88844bf3873cacede6be
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Wesprzyj projekt
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Czy da się w Polsce prowadzić firmę...

źródło: comment_1670154991ImAgiNRMjRyu1O76EPqxst.jpg

Pobierz
  • 13
@AnonimoweMirkoWyznania: Rejestrujesz jedno osobą działalność, Twoje imię i nazwisko formalnie jest nazwą firmy, ale wybierasz jeszcze drugą nazwę, i tą podajesz żeby się wyświetlała w Google Play czy na steam. Imienia i nazwiska używaj tylko do rzeczy księgowych. Powinno dać radę.

Jak ktoś się uprze to dojdzie, ale co to kogo obchodzi. Można robić gorsze rzeczy, być należeć do pisu, albo być policjantem.
Twoje imię i nazwisko formalnie jest nazwą firmy