Aktywne Wpisy
mirki pierwszy raz w życiu kupiłem premium buty udało mi się na promocji dorwać proszę o ocenkę
#modameska #chwalesie #niebieskiepaski
#modameska #chwalesie #niebieskiepaski
Sejmita +19
#pokazmorde
Zdrowie moi fanowie! :3
Zdrowie moi fanowie! :3
#ukraina
Kolejna porcja historii groteskowego remontu groteskowego lotniskowca.
TL ;DR - ruski superlotniskowiec ma tak zeżarty przez korozję kadłub, że jak go zwodują, to może zatonąć. I oczywiście nie ma winnych tego stanu rzeczy.
Wojsko i stoczniowcy w Rosji próbują zrzucić na siebie wzajemnie odpowiedzialność za doprowadzenie do stanu krytycznego jedynego rosyjskiego lotniskowca - "Admirała Kuzniecowa". Krążownik lotniczy jest w bardzo złym stanie.
W celu kontynuowania prac remontowych podjęto niedawno decyzję o przeniesieniu statku z suchego doku do jednego z nabrzeży stoczni. Jednak już na etapie przygotowań do ruchu okazało się, że krążownik w ogóle nie jest w stanie poruszać się o własnych siłach.
Podjęto próbę przeciągnięcia się za pomocą kilku holowników. Jednak okazało się to również niemożliwe ze względu na krytyczny stan kadłuba okrętu. Specjaliści od naprawy okrętów ostrzegali, że stan "Admirała Kuzniecowa" nie pozwala na jego wodowanie, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że przewróci się na bok i utonie.
Podczas oględzin kadłuba lotniskowca przez ekipy nurków stwierdzono, że metalowe konstrukcje pod trzecim pokładem uległy znacznej korozji. Dodatkowo ładownie są całkowicie wypełnione mętną wodą, co uniemożliwia szczegółowe zbadanie statku od wewnątrz.
Wiadomo, że dowództwo Floty Północnej Federacji Rosyjskiej, do której należy okręt, nałożyło już na kierownictwo zakładu kary w wysokości półtora miliarda rubli za „niewykonanie warunków naprawy i niewywiązanie się z kontraktu." Ze swojej strony kierownictwo przedsiębiorstwa opublikowało list, w którym zauważono, że zakład nie jest winny doprowadzenia jednego rosyjskiego lotniskowca do tak opłakanego stanu.
Komentarz usunięty przez moderatora
30 lat od zwodowania, na morzu był z tego tylko 450 dni
ALE brak systemów pobierania głupiego prądu z zewnątrz, gdy stoi w doku sprawia, że przez te 30 lat genratiry warczą aż miło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W każdym amerykański i zachodnim okręcie wjak jest w porcie na dłużej (remont/przegląd) wyłącza się to wszystko.
Po czym i tak zatonie w pierwszym miesiącu po naprawie i zabierze ze sobą 400 ruskich na dno.
Komentarz usunięty przez autora