Wpis z mikrobloga

@Giovanna95: Mam problem z booking i za bardzo nie wiem jak do tego usiąść. Rezerwowałam apartament we Wrocławiu na sylwestra z możliwością bezpłatnej anulacji pobytu do dnia 29 grudnia godziny 23.59. Jednak dwa dni przed tą datą zobaczyłam, że obiekt już pobrał sobie opłatę w wysokości 300 zł, gdzie ja jednak miałam zamiar rezerwację anulować i tak też zrobiłam. Napisałam do nich wiadomość czy oddadzą mi pieniądze, po cym uzyskałam odpowiedź, która głosi iż:

"Zrobiliśmy Pani preautoryzację i ona zostanie anulowana.
Pieniędzy nie będą ściągnięte z Pani konta"

Wszystko fajnie, ale pieniądze już zostały ściągnięte z konta. Czytałam, że obiekty mogą pobierać jeszcze wcześniej opłaty za pobyt, jednak pieniądze zostają zwracane w ciągu 15 dni. A do tej pory cisza. Nie mam nic na koncie. Co najlepsze - chciałam zrobić zrzut ekranu z aplikacji że wzięli sobie oni kasę z mojego konta i napisać do nich jak człowiek, a transakcja ta jakby wyparowała xD po prostu jej nie ma w całym spisie historii przelewów wychodzących i przychodzących. Nie wiem co robić. Pisać do nich? Teraz tak jakby nie mam nawet potwierdzenia, że pobrali oni pieniądze z karty i nie wiem co z tym zrobić...

#pytanie
#booking
#bookingcom
#podroze
#hotel
#banki
  • 4
@Giovanna95: A to nie było tak, że bank zablokował ci kasę, więc na koncie widziałaś o tyle mniej, po czym zwolnili blokadę i kasa normalnie wróciła na konto? Nie będziesz miała w historii zejścia środków i jego wpływu. Blokad na koncie w historii konta nie widać. Jeśli coś się teraz nie zgadza to uderzaj do banku, żeby wyjaśnić, a nie do obiektu, ale na moje sprawa jest wyjaśniona