Wpis z mikrobloga

Kupiłem przez Allegro sprzęt elektroniczny (słuchawki) który nosił niewielkie niewielkie ślady otwierania i używania, najpewniej pozwrotowy lub powystawowy - pogniecione pudełko, rozerwana folia od kabla i latający luzem drucik do wiązania kabli. Napisałem już do sklepu i czekam co zaproponują, ale jak byście to ugryźli? Rękojmia w związku z niezgodnością z opisem? Ogólnie słuchawki są keeperem i są w porządku, no ale kupowałem i płaciłem za nowe, gdybym chciał pozwrotowca, to bym na niego polował i urwał stówkę czy dwie.
#ecommerce #reklamacja #rekojmia #zakupyonline #zakupyprzezinternet #skleponline #sklepyinternetowe #allegro
  • 6
@vCertus: zobaczymy, może sklep po mojej korespondencji sam zaproponuje zejście z ceny, co by mnie urządzało. Bo same słuchawki wyglądają i działają jak nowe, poza tym, że pudełko ewidentnie było otwierane i były jakieś małe paprochy na muszlach, to jest to produkt pełnowartościowy. No ale nie fabrycznie nowy. Jak sklep się wypnie, to zwrot bez podania przyczyny.
@SmartCheetah: nigdy nie masz pewności czy ktoś przypadkiem nie zalał i ładnie nie osuszył co by skutkowało szybszą eksploatacją ( ͡° ͜ʖ ͡°) albo standardowo produkt powystawowy lub używany przez pracowników
@tomilipin: no właśnie się okaże. W tym miesiącu kupowałem monitor, przyszedł z wadą, to po kontakcie ze sklepem oferowali naprawę/wymianę door to door na ich koszt + 250zł na konto za problem, albo zwrot ze zwróceniem kasy, albo inne rozwiązanie które zaproponuję i przepraszali w każdej wiadomości, mimo że byłem wobec nich miły.
@vCertus: to fakt, ale nie wygląda, by tak było, bo same słuchawki nie noszą żadnych śladów użytkowania, jedynie moje sokole oko dopatrzyło się mini paproszka na ciemnych muszlach ;) Same welurowe pady były w stanie idealnym, a na welurze widać wszystko. No ale pudełko musiało być otwierane i kabel wyciągany z folii. Wygląda to na zwrot ew. zdjęte z wystawy, bo sklep ma stacjonarny salon z tego co widzę.