Aktywne Wpisy
konradpra +626
Nacho_Libre +17
#sluchamzlastfm #sluchamzlastfm2 #muzyka #spotify #lastfm
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham z last.fm - Notowanie: 570 - 18 lutego 2024
♪┌|∵|┘
Doskonale wiecie co robić, ale dla przypomnienia ;)
1. Wejść tutaj: http://tapmusic.net/lastfm lub tutaj: http://www.nsfcd.com/lastfm lub https://lastcollage.io/,
2. Wpisać swoją nazwę użytkownika w serwisie last.fm.
3. Następnie wybrać "7 days", gdyż zestawienie będzie z
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham z last.fm - Notowanie: 570 - 18 lutego 2024
♪┌|∵|┘
Doskonale wiecie co robić, ale dla przypomnienia ;)
1. Wejść tutaj: http://tapmusic.net/lastfm lub tutaj: http://www.nsfcd.com/lastfm lub https://lastcollage.io/,
2. Wpisać swoją nazwę użytkownika w serwisie last.fm.
3. Następnie wybrać "7 days", gdyż zestawienie będzie z
Pozornie banalne.
Nie raz odbierałem z ich czerwonego paczkomatu - kod zawsze przychodził...
Teraz - nie ma kodu. Jest info że paczka czeka, ale nigdzie nie ma kodu odbioru.
1. Pierwsze co mi przychodzi do głowy -na urządzeniu jest infolinia podana 22 122 12 18 - swiatprzesylek.pl - ale możecie zadzwonić - nic tam nie ma, poza automatem (wybór języka > temat rozmowy "przesyłki aliexpres" > obojętnie czy wybierzemy "rejestrowane" czy "nierejestrowane" - to dowiemy się, że oni są tylko dostarczycielami przesyłki do urządzenia, właścicielem urządzenia jest aliexpress i tam proszę składać wszelkie reklamacje.
2. Ponieważ przesylka ma tracking i obsługę (i na urzadzeniu jest też ich logo) to wchodzę na stronkę cAiNiao - owszem tracking tak, oni przesyłkę obsługują, ale:
3. NO KURDE przecież od początku loguje się do tego konta - i nie ma w apce (ani w SMS, bo przy wcześniejszych paczkach też SMS przychodził) kodu odbioru. Jest tracking, jest info że "avalible for collection" i nic więcej. Ani QR-codu ani 6cyfrowego kodu.
4. Przejście przez EVA auto-chat-bota do żywego chat-operatora w aliexpress-help to katorga. Ale nawet jak się uda - to rozmowa z debilami. Nawet jak się trafi dobrze - to jest operator po polsku (nie wiem, może nawet z polski) - ale można 10x tłumaczyć a i tak nie rozumieją o co chodzi (albo udają).
Jedyne rady, jakie tam dostałem:
(i tłumacz im 10x że paczka nie idzie pocztą, jest przekierowana do self-pickup itd i tylko kodu brakuje...)
(tłumaczenie że odsyłają do aliexpress, że tylko automat na infolinii - nie działa, ale i tak proszę się skontaktować....)
(bez sensu tłumaczenie im, że nie chcę odsyskiwać pieniędzy, tylko odebrać przesyłkę, która siedzi wewnątrz maszyny, pod którą stoję, tylko kodu brak... jakbym tłumaczył kotu fizykę kwantową)
5. No dobra - radza zrobić dispute to robię te dispute. Opisuję jak mogę prosto i 3 razy:
I co?
Krótka odpowiedź bez odpowiedzi:
#gorzkiezale #aliexpress #chinskiecuda #paczkomaty
No pisać z chińczykami dispute, to jak grać w szachy z gołębiem...
https://aleo.com/pl/firma/swiat-przesylek-sp-z-oo-nysa
a właścicielem interesuje się prokuratura
https://wiadomosci.wp.pl/klopoty-milionera-z-nysy-piotr-k-z-zarzutami-6866414823737952a
@hrumque: no ale to ty zdecydowałeś że chcesz coś kupić z aliexpress to miej teraz pretensje do siebie.
Jedyne co potrafią odpisywać, to:
@adammarek2: revolut. Co gorsze (dla mnie i formalności) - to wtedy płaciłem za N zamówień na raz (w sensie - miałem w koszyku od iluś sprzedawców towary), i część z nich przyszła normalnie już dawno i bez problemu, więc nie da się zrobić chargeback na całą transakcję-płatność. Chyba ze to nie problem?