Wpis z mikrobloga

Mirabelka 28 Kraków

Zgłoszenie 0c60e14570319123 z dnia 2023-05-12 16:57:05

Imię: Mirabelka
Wiek: 28
Miejscowość: Kraków

Kim jestem?
Dość spokojną kobietą unikającą konfliktów. Jednak mam swoje zdanie. Raczej introwertyczka, ale potrafię odnaleźć się też wśród ludzi. Pracuję zdalnie, jestem programistką. Ambitna, szczera, uczciwa, lojalna, empatyczna.

Wygląd
Dość niska brunetka, szczupła, figura klepsydry, czasem noszę okulary, uwielbiam sukienki

Zainteresowania
Poza tymi związanymi z IT i spędzaniem czasu przed kompem na przeglądaniu śmiesznych obrazków i moich ulubionych tagów lubię spacery po górach, rower, rolki, podróże (raczej aktywne, ale leżenie na plaży też ok). Nie zawsze są to zagraniczne dalekie wypady, w Polsce tez można znaleźć piękne miejsca. Próbowałam inwestować, zawsze udawało się kupić na górce i sprzedać w dołku. Jest wiele rzeczy, których nigdy nie robiłam, a chciałabym w najbliższym czasie.

Czego oczekuję?
Chciałabym poznać kogoś z kim spędzimy fajnie czas. Nie znoszę kłamstwa. W związku obie strony powinny się wspierać, szanować, być ze sobą szczere, a o ewentualnych problemach rozmawiać. Potrafię się zaangażować na 100% i tego samego oczekuję. Szukam kogoś z kim będziemy mogli sobie zaufać i ciągnąć się wzajemnie w górę, być dzięki sobie lepszymi ludźmi, uczyć się od siebie. Jestem stała w uczuciach, jakiś czas temu zakończyłam długoletni związek, więc trochę wypadłam z obiegu, nie wiem gdzie się teraz szuka partnera i nie jestem pewna czy wykop to najlepsze miejsce, ale tinder chyba jeszcze gorsze xD

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Budzimy się, jedziemy gdzieś, może wypad na rowery albo spacer, wracamy i robimy wspólnie obiad. Każdy później zajmuje się sobą. Wieczorem otwieramy wino, może oglądamy jakiś film lub głupie reality show, gadamy i o głupotach, i o polityce, i o pracy, o wszystkim.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek
Ślub: tak
Dzieci: tak
Alkohol: czasem