Wpis z mikrobloga

Mirki, wiecie może jak wygląda dwuletnia gwarancja na polskim Amazonie?
Przymierzam się do zakupu myszki (Basilisk v3) i jest taniej niż w jakichś polskich sklepach, ale jak za te 50 złotych mam mieć gwarancję tego że w razie co wymienią mi/naprawią produkt w sklepie z X'em lub innym owocem, to chyba lepiej tak?

#amazon #elektronika #sprzetkomputerowy
  • 8
  • Odpowiedz
@herdedzik: pół biedy jak sprzęt ma polskiego dystrybutora ale prawdopodobnie będziesz musiał i tak sprzęt wysłać gdzieś w #!$%@? na swój koszt
pamietam jak wchodziło xiaomi i jak się kupilo w chinach to potem najbliższy serwis był w Ułan Bator xD
  • Odpowiedz
@herdedzik: którym Amazonie? Polskim niemieckim czy jakimś włoskim czy hiszpańskim a może hamerykanskim?
Bo ogólnie to wygląda tak, piszesz a w sumie zaznaczasz że zepsuło się, odeslij do nas oddamy hajs, do pl i de nawet za przesyłkę nie płacisz. O ile oczywiście sprzedawcą jest Amazon
  • Odpowiedz