Wpis z mikrobloga

Witam.
17 dni temu złożyłem reklamacje z tytułu rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy. Napisałem do sprzedawcy maila, dalej brak odpowiedzi. Dzwonię na infolinię i mówią mi, że mają 30 dni na rozpatrzenie rekojmi, a nie 14. Wydaje mi się, że są w błędzie? Art. 7a ustawy o prawach konsumenta mówi jasno. Czy po 14 dniach bez odpowiedzi należy mi się zwrot pieniędzy? Już wariuję...
#prawo #prawokonsumenckie #rekojmia
  • 8
  • Odpowiedz
  • 0
@sutyrips: No właśnie jest z tytułu rękojmi. Nawet konsultantka na infolinii do mnie "widzę, że tu jest reklamacja z tytułu rękojmi, więc w tym przypadku mamy 30 dni na odpowiedz" xD
  • Odpowiedz
"widzę, że tu jest reklamacja z tytułu rękojmi, więc w tym przypadku mamy 30 dni na odpowiedz" xD


@Seabag: sorry za lekki nekroposting, ale sam jestem obecnie w podobnej sytuacji i trochę pokopałem. Ogólnie to tak, sklep ma obowiązek odpowiedzieć Ci po 14 dniach, pod warunkiem, że Twoim żądaniem nie było odstąpienie od umowy (czyli zwrot hajsu). Skoro zażądałeś zwrotu kasy, to faktycznie mają na to 30 dni.

Chyba, że produkt
  • Odpowiedz