Wpis z mikrobloga

https://www.cardiff.ac.uk/news/view/2721582-largest-study-of-video-games-reveals-men-say-twice-as-much-as-women

Naukowcy odkryli wyraźną nierównowagę płci po przeprowadzeniu największego w historii badania dialogów w grach wideo, opublikowanego dzisiaj.


Badanie, opublikowane w czasopiśmie Royal Society Open Science , przeanalizowało ponad 13 000 postaci z gier wideo i wykazało, że mężczyźni mówią dwa razy więcej niż kobiety.


Badanie, prowadzone przez dr Stephanie Rennick z University of Glasgow i dr Seána G. Robertsa z Cardiff University, przeprowadziło pierwszy na dużą skalę test nierównowagi płci w dialogach 50 gier fabularnych (RPG)..


A później odpalasz #genshinimpact #horizonforbiddenwest #forespoken #hellblade czy #thelastofus i sobie myślisz emmmm, ok....

Badanie sugeruje, że brak równowagi w dialogach jest częściowo spowodowany brakiem równowagi w liczbie postaci. Badacze sugerują, że najprostszym sposobem, w jaki twórcy gier mogą zaradzić tej nierównowadze, jest dodanie większej liczby głównych i mniejszych postaci kobiecych. Naukowcy ostrzegają jednak, że więcej dialogów nie gwarantuje lepszej reprezentacji płci. Treść dialogu może również zawierać uprzedzenia, a nie tylko to, kto je wypowiada. Na przykład postacie kobiece częściej przepraszają, wahają się lub są uprzejme, utrwalając stereotypy dotyczące zachowań związanych z płcią.


A no to racja, potrzebujemy więcej silnych kobiecych postaci przypominających przeciętne kobiety jak bohaterka spotu Dove i #epicgames

#gry #horizonzerodawn
josedra52 - https://www.cardiff.ac.uk/news/view/2721582-largest-study-of-video-games-...
  • 6
  • Odpowiedz
@josedra52: nie rozumiem jaki jest sens takich badań gdzie nie odnosi się to do rzeczywistości tylko do czyjejś(twórców gier) wizji, wyobrażenia rzeczywistosci
  • Odpowiedz
@josedra52: To teraz włączmy sobie takiego Bioshocka Infinite, gdzie Elizabeth jako kobieta na pewno mówi mniej niż reszta postaci męskich, ale jest punktem wokół którego wszystko się kręci a jej czyny i zachowania mówią jasno że to gra o niej, takich rzeczy już pewnie w tym badaniu nie dostrzegli, bo według nich kobieta to musi stać i #!$%@?*ć godzinami najlepiej o tym jaka jest silna i wtedy będzie dobrze...
Nadajezpiwnicy - @josedra52: To teraz włączmy sobie takiego Bioshocka Infinite, gdzie...

źródło: qwypjS

Pobierz
  • Odpowiedz
@joekey: Cel tego jest jeden. Zrobić jeszcze większe zamieszanie i zniszczyć ludzka psychikę. Będziemy mieli baby co będą się zachowywać jak faceci i mężczyźn zachowujących się jak kobiety. I będą mówili że tak ma być bo równouprawnienie, wszystko na być takie samo i nie ma różnic miedzy #rozowepaski a #niebieskiepaski. A idź pan w ch*j z takimi pomysłami (°°
  • Odpowiedz
Badanie, opublikowane w czasopiśmie Royal Society Open Science , przeanalizowało ponad 13 000 postaci z gier wideo i wykazało, że mężczyźni mówią dwa razy więcej niż kobiety.


@josedra52: Za to w prawdziwym świecie kobiety mówią 10 000 razy więcej niż mężczyźni
  • Odpowiedz