Wpis z mikrobloga

@mac_mod: tico już lepszy nie będzie, elektryki będą się rozwijać. Z silnikow benzynowych wyciśnieto prawie wszystko. O ile da się zwiększyc ich sprawność? Przed systemami zasilania i akumulatorami jeszcze długa droga i sporo ulepszeń.
  • Odpowiedz
@Rasteris: no ale akurat tu w tej obecnej sytuacji, z baterii też więcej nie wycisną, chyba że zupełnie inne baterię. Więc póki co tico dalej praktyczniejsze.
  • Odpowiedz
@atrax15: sprawdźmy.

tico vmax 100 km/h żeby się nie rozpadł, elektryk może szybciej ale zuzycie się robi takie takie że powiedzmy 150

tico 10h

elektryk 6 godzin, ale trzeba dorzucić 4 ładowania po pół godziny = 8 godzin
  • Odpowiedz
tico już lepszy nie będzie, elektryki będą się rozwijać


@Rasteris: NO SUPER, tylko jakim kosztem? mówi ci coś pojęcie ekonomii? tak tak odpowiesz pozytywnie i dalej nic z tego nie wyniknie więc z ekonomicznego punktu widzenia elektryki przy obecnej gęstości energetycznej nie mają uzasadnienia a w naszych warunkach(Polska ) to nie mają x5
  • Odpowiedz
@Rasteris: Chiny skutecznie walczą z problemami nieznanymi w żadnym innym systemie zasilania auta xD.

Zresztą patrząc na ich pożary to ryzyko przypału przy takim swapie baterii jest u nich k*rwa gigantyczne xD
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Roxerood to nie ma znaczenia kim jestem, jest postawiona teza, jak chcesz to ja obalaj, na pewno są ludzie którzy takie właśnie sciechy robią na strzał
  • Odpowiedz
@Iskaryota: W sensie co Ty masz niby na myśli - po to chyba rozwijają technologię, żeby wyeliminować jej fundamentalne wady? Z Twoim podejście do dzisiaj mielibyśmy smużące LCD, bo przecież po co walczyć z problemami nieznanymi w żadnych wyświetlaczach plazmowych albo CRT. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DBR9: wadą jest wielka powierzchniowo i masowo bateria o niskiej gęstości energetycznej

jeżeli faktycznie chcą walczyć z tym problemem to po pierwsze: zwiększ gęstość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz