Wpis z mikrobloga

@Varin: miałem ostatnio dokładnie to samo, wpuścili wszystkich i staliśmy pół godziny pod drzwiami a potem jeszcze pod samolotem, w sumie półtorej godziny opóźnienia, typowy LOT jest typowy
@gonzo91: Co ty gadasz. Odszkodowanie jest za opóźnienie do portu docelowego.
Tania linia, w miarę tanie bilety. Często też kierunki bez przesiadek. Np Katowice - Funchal. Normalnymi lotami walisz z dwoma przesiadkami.
Małe koszty. Minimalny czas pobytu maszyny na lotnisku. Jeśli samolot jest gotowy do spuszczania pasażerów to dla linii szybciej jest, żeby oni już byli sprawdzeni (karty pokładowe, bagaże). Taka polityka firmy. Są plusy i minusy.
Tak, mówimy tutaj o przypadku połowy godziny. Linia jest gotowa na taką niedogodność dla pasażerów (sic. Shrek).
Przy opóźnieniu powyżej 2 godzin (patrz tabela „Prawo do opieki – opóźniony lot”) : posiłki i napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania, dwie rozmowy telefoniczne i dwa maile.
Zakwaterowanie w hotelu, gdy występuje konieczność oczekiwania przez jedną lub więcej nocy na lot zastępczy oraz transport między lotniskiem a hotelem
Prawo do zwrotu kosztu biletu
  • 0
@Morf: Nie ma nic innego latajacego bezporednio do Szczecina więc nie ma wyboru. Mam Z Heathrow leciec do Warszawy a potem z Warzsawy do Szczecina bo to "linie dla zwierzat'? Jaki w tym człowieku sens?
@Varin: lepsze jest to ze ludzie placa za priorytet zeby szybciej stac pod drzwiami ;) ok teraz jeszcze dolozyli do priorytetu bagaz ale kiedys tak nie bylo, wiec wykupienie priorytetu oznacza/lo ze szybciej Cie wpuszcza, bedziesz dluzej czekal pod drzwiami i na koniec zajmiesz sobie wczesniej wykupione przez siebie miejsce i polecisz razem ze wszystkimi tym samym samolotem xD
  • 0
@paweucio: Tak, a w sumie jedyna rzecza ktora moze oszczedzic ci jakkolwiek czas to wyjscie jako pierwszy po przylocie, bo wtedy jestes pierwszy przy bramkach paszportowych... Chyba ze masz bagaz do odebrania, wtedy nie ma znaczenia nic ;)