Wpis z mikrobloga

@GeWa: Pan Smith to jednak jest fachowiec. A tak serio to kraj był najintensywniej budowany w trakcie rewolucji przemysłowej, dlatego infrastruktura jest bardziej przemyślana. Europejskie miasta mają małe o wąskie uliczki przez to, że były dostosowane do ruchu pieszego i pod powozy z końmi.
  • Odpowiedz
@FuckYouTony pozwól że się z tobą nie zgodzę. Amerykańskie miasta (te starsze) też tak były budowane bo rozwijały się w oparciu o kolej w XIX wieku. Dopiero potem, w latach 50 i 60 wyburzono stare centra żeby przebudować je pod ruch samochodowy a ludzi wypchnięto na suburbia.
  • Odpowiedz
@GeWa No fajnie, ale jak będą chcieli wybudować jakąś nową drogę między tymi istniejącymi to będą musieli dać jej numer nie po kolei, albo zmienić numery wszystkich innych dróg. Zresztą taki sam błąd zrobiliśmy w Polsce numerując węzły autostradowe...
  • Odpowiedz
  • 126
@FuckYouTony: Przecież ma rację xD Twoim jedynym argumentem jest to ża tam mieszkałeś to wiesz. Kraj ten intensywnie się rozwijał w XIX i na początku XX wieku i nie było przecież wtedy samochodów, tylko prywatne w większości linie kolejowe. Tak sam amerykańskie miasta miały tramwaje czy inną komunikację miejską którą zaczęto demontować w drugiej połowie XX wieku przez dosłownie spisek General Motors xD General Motors też lobbowało ten plan autostrad w
Szalom - @FuckYouTony: Przecież ma rację xD Twoim jedynym argumentem jest to ża tam m...

źródło: blabla

Pobierz
  • Odpowiedz
zakorkowanym, parkingom, spędzaniu całego życia w samochodzie


@Szalom: ??? wg tej strony to w Polsce są korki a nie w USA

Among the 13 urban areas with the highest congestion levels in the under 1,000,000 category, five are in Poland. All of the others are in European nations.

The highest congestion level was in Lodz, Poland, at 42%, which was followed by two other Polish urban areas, Krakow and Wroclaw. Edinburgh
tyrytyty - > zakorkowanym, parkingom, spędzaniu całego życia w samochodzie

@Szalom: ...

źródło: intl-traffic_01

Pobierz
  • Odpowiedz
@tyrytyty:

rated by the percentage of additional time required for auto travel during “rush hour”


Marna jak dla mnie metoda, która nie pokazuje skali. W Łodzi bez korków możesz jechać 15 minut do pracy bez korków, a z korkami 30 i już masz 100%, a w USA do pracy jedziesz bez korków godzinę, a z korkami półtorej, to wyjdzie ci 50%. Już nie mówiąc o tym że cały mój post był
Szalom - @tyrytyty: 
 rated by the percentage of additional time required for auto tr...

źródło: GettyImages-134002821

Pobierz
  • Odpowiedz
I rozumiem że według tej stronki twojej takie obrazki są wymyślone


Nie jestem emocjonalnie związany z tym tematem, nie musisz larpować przede mną kogoś o 85iq, come on

Marna jak dla mnie metoda, która nie pokazuje skali.


@Szalom: fair enough, znalazłem to wpisując "traffic congestion" bo korki pierwsze przyszły na myśl, ale jak zacząłeś pisać o całkowitym czasie spędzonym na dojazd to wpadłem by poszukać "commute" i okazuje się że statystyki
tyrytyty - > I rozumiem że według tej stronki twojej takie obrazki są wymyślone

Nie ...

źródło: twitter

Pobierz
  • Odpowiedz
Typ #!$%@?ł grafikę z Reddita, który #!$%@?ł z filmu CGPGrey i jeszcze dodał watermark ze swoim nickiem z wykopu. To najwyższy poziom #!$%@? w internecie.
  • Odpowiedz