Wpis z mikrobloga

Kampania Deutsche Telekom AG o skutkach nadmiernego udostępniania zdjęć i filmów dzieci.

I chociaż nadmiar dostępnych publicznie informacji to realny problem, zabrakło nam jednego:
Informacje, które wysyłasz Messengerem albo inną komunikacją on-line też są przetwarzane.

BigTechy łatwo zapominają o tym, że dzisiaj nagrania ze spotkań online czy zdjęcia przechowywane w chmurze mogą służyć do trenowania AI (co pokazują regulaminy Zooma czy Google'a).

Ciągle przestrzegamy rodziców przed tym, że wszyscy mogą skorzystać z publicznie dostępnych informacji. Jak w takim wypadku powinniśmy przestrzegać przed osobami, które mają dostęp do prywatnych informacji?

#dzieci #sztucznainteligencja #ciekawostki #ciekawostkizniemiec #daneosobowe

Wołam użytkowników, którzy zaplusowali wpis z wołaniem. Jeśli chcesz widzieć, co wrzucamy, zaobserwuj profil:

panoptykon - Kampania Deutsche Telekom AG o skutkach nadmiernego udostępniania zdjęć ...
  • 1
  • Odpowiedz