Wpis z mikrobloga

“Even if a game is protected against piracy on its PC version, the version released on Nintendo Switch can be emulated from day one and played on PC, therefore bypassing the strong protections offered on the PC version,” the company says. “This can happen with any of the numerous games available on Nintendo Switch.


“By blocking unauthorised emulations on PC, studios are able to increase their revenue during the game launch window,
  • Odpowiedz
Denuvo


@MisPluszowyZWadaWymowy: o ile kojarze i patrzac na szybko na google, to to pierunstwo spowalnia gry na pc w jakims stopniu.

Czyli co, nintendo podpisalo pakt z diablem, zeby na swojej konsoli o mocno dyskusyjnej wydajnosci, wdrozyc DRM ktory jeszcze ta wydajnosc pogorszy, aby firmy softwareowe nie tracily kasy poprzez emulacje na PC?

Cos mi to kurde troche smierdzi i odnosze wrazenie, ze piractwo na NS ma sie dobrze/lepiej/co raz lepiej
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: tak, o ile w przypadku PC sprawa jest kontrowersyjna czy utrata wydajności jest znaczna czy nieznaczna to na dużo słabszym Switchu to może mieć większe znaczenie (nie tylko dla wydajności, ale też czasu działania na baterii) ale też nie wiem czy będzie działać tak samo jak na PC.

Poza tym zaraz pewnie wychodzi nowy Switch, możliwe że to głównie gry na niego z tego skorzystają. Nintendo pewnie mocno zabolało że
  • Odpowiedz
  • 1
@MisPluszowyZWadaWymowy @PurpleHaze na papierze bardzo dobra decyzja; ludzie ogrywajacy TOTK na PC day one (a nawet i przed premierą) to bardzo kiepska sprawa dla Nintendo.

Pecetowe denuvo wpływa na wydajność, owszem, ale jak to się będzie miało u Nintendo to zagadka, ja bym się jeszcze tego nie bał. Jakie to będą rozwiązania, w końcu inne środowisko, do tego gra będzie pisana pod jedną platformę z denuvo z tyłu głowy.

Nawet jak wpływ
  • Odpowiedz