Wpis z mikrobloga

Ktoś ma doświadczenie z przerzucaniem tekstur z Substance Paintera do 3ds Max + vray?
Ewentualnie wydaje mi się, że ktoś będzie dobry w materiały vrayowe/PBR i będzie w stanie mi podpowiedzieć co źle podpinam.
Gównopodgląd z Paintera wygląda lepiej niż render z vraya i nie wiem już co pozmieniać - model/teksturki muszą być ok, bo w SP wygląda w miarę.
To powinien być taki siatkowany materiał na gąbkach słuchawek

#3d #grafika3d #vray #substancepainter #3dsmax #3ds
Mruvek - Ktoś ma doświadczenie z przerzucaniem tekstur z Substance Paintera do 3ds Ma...

źródło: 1

Pobierz
  • 4
  • 0
@GrzegorzPorada: w SP jako template na start dałem "VrayMtl - Specular Glossiness"
Nie wiem jakie powinny mieć Color space transfer function te mapy od reflection glossines i reflection. Każda opcja daje inny wynik i nic nie wygląda dobrze.
Mruvek - @GrzegorzPorada: w SP jako template na start dałem "VrayMtl - Specular Gloss...

źródło: vray

Pobierz