Aktywne Wpisy
xena_x +5
Chciałabym mieć mężczyznę przyjaciela ale w tych czasach to chyba niemożliwe. Za każdym razem jak ujawniam moje preferencje oraz to jak widziałabym mój wymarzony związek ludzie odpowiadają mi żebym przygotowała się na samotność, bo nie nadaję się do związku i żebym udała się do terapeuty. Co więcej kobiety tak mówią, że jak nie chce uprawiać seksu z mężczyzną, to po co w ogóle mi związek? Jakbym była jakimś pudłem którego funkcją jest
OCIEBATON +380
Oblivionie wydanym w 2006 roku...
To właśnie wtedy zostały wprowadzone słynne gadające dubbingowane głowy, to właśnie wtedy został wprowadzony silnik fizyczny Havok pozwalający na manewrowanie obiektami takimi jak przedmioty czy ciała wrogów (też bawiliście się w puszczanie opon z górki w Fallout 4? ( ͡° ͜ʖ ͡°)), to właśnie wtedy został wprowadzony system Radiant AI pozwalający NPCom chodzić własnymi ścieżkami i wracać do domu na noc, to właśnie wtedy zostały wprowadzone ułatwienia dla cażuali takie jak szybka podróż czy znaczniki questów na mapie. Choć trudno w to uwierzyć Bethesda była wtedy najbardziej innowacyjnym studiem w całym gamedevie. To ona wyznaczała standardy z których korzystały poźniej inne gry. Wszysto co obiecywał wtedy Todd Howard było prawdą. Ale od tego czasu mineło 17 (!) lat. Czy naprawdę już nic więcej nie da się wycisnąć z tego silnika? Czy dobiliśmy do ściany która nie pozwala na dalszy rozwój gier z otwartym światem?
#starfield #oblivion #bethesda #gry
@Lardor: nie, on jest idealny do robienia Bethesda RPG, to osobny gatunek gier.
Jakby spróbowali zrobić nowy silnik to prawdopodobnie byłby lepszy do gier RPG, ale oni nie potrafią zrobić dobrego RPG, tylko własną odmianę która ma już fanów, nie wiadomo czy udałoby im się sprzedać coś spoza gatunku, więc są w pułapce i będą dalej siedzieć
W Gothicu NPC też mają swoje ścieżki i rutyny, o określonych godzinach idą np. do baru albo do domu spać. Gothicowe runy teleportacyjne to była forma fast travel. Nie wiem co miałeś na myśli pisząc o gadających głowach, ale jeśli chodzi o animacje twarzy to NPC w Gothicu ruszają ustami podczas mówienia i jedzenia, mogą nawet
A gadające głowy reagowały mimiką na głównego bohatera, w zależności, od nastawienia do