Wpis z mikrobloga

Unity swoim fikołkiem z wprowadzeniem nowego systemu płatności totalnie we mnie zabiło chęć pracy przy użyciu Unity - pogodziłem się z utratą czasu na projekt i assety które kupiłem u nich w sklepie. W związku z tym na ten moment wstrzymuje prace nad CastawayCoalition aczkolwiek mam zamiast wrócić kiedyś do tego projektu.

Na ten moment od kilku dni działam w Godot i jestem zachwycony tym silnikiem. Na początek stworzę jakąś prostszą grę.

Jak was to w jakikolwiek interesuje to zapraszam na mojego Twittera: https://twitter.com/MehowLipa będę tam umieszczał updejty

#gamedev #tworczoscwlasna #godot #unity3d
  • 6
  • Odpowiedz
  • 0
@Horvath: Unreal odrzuca mnie Visual Scriptingiem - niemal wszystkie assety są "kodowane" wizualnie a pisanie gry samemu w C++ zajęłoby mi więcej czasu.

Dodatkowo sparzyłem się trochę rozwiązaniami dużych firm. Nie wiadomo czy Unreal jak będzie miał pozycje lidera też nie wprowadzi jakiś dziwnych płatności.

Godot jest FOSS (free and open source) z bards dużym community I po jakimś tygodniu testów jestem bardzo zadowolony no i można pisać w C#
  • Odpowiedz
@horus666: nie jest to pierdnięcie. To jedna z największych afer w branży od czasów jak Microsoft chciał zlikwidować używane gry na Xboxie i przymusić ludzi to trzymania konsoli online.
  • Odpowiedz