Aktywne Wpisy
ChlopoRobotnik2137 +1053
Palacze to podludzie…sytuacja z przed chwili , chuop po 40 pali cienkiego papierosa czem prędzej na peronie żeby jak najwiecej nawciagac się. Pociąg już jedzie a pet nadal cały. Zaciąga się jak szalony by resztę pęta wrzucić na tory… już nie wspomnę o toaletach na lotniskach gdzie wiecznie śmierdzi fajkami bo jaśniepan nie umie wytrzymać bez fajki kilka godzin. No podludzie
#papierosy #fajki #palenie #tyton
#papierosy #fajki #palenie #tyton
KingaM +4
Mieć tyle hajsu, a mieć stylistę/poczucie stylu na poziomie gimnazjalisty podczas dojrzewania na wsi.. #modameska #zuckerberg
Chyba, że to celowo, w sensie, jak pawie: ten ogon do niczego się nie przyda, jest bezużyteczny, ciąży, większe ryzyko, że zginę, a mimo to mnie stać na niego, czyli jestem zacnym samcem.
Chyba, że to celowo, w sensie, jak pawie: ten ogon do niczego się nie przyda, jest bezużyteczny, ciąży, większe ryzyko, że zginę, a mimo to mnie stać na niego, czyli jestem zacnym samcem.
Wczoraj wyszły sterowniki AMD w wersji preview z opcją Fluid Motion Frames - przetestowałem dziś w Cyberpunku mam mieszane uczucia, ale mimo wszystko z przewagą na plus.
Moje ustawienia graficzne to detale high + ray tracing w podstawowej opcji (tylko 1 checkbox)
Dodam, że ostatnio dowiedziałem się również o "ukrytej" opcji SMT w ustawieniach gry CP, która rzekomo miała podbić staty, ale w moim przypadku obniża FPSy.
I teraz uwaga bo zdębiałem, mierzyłem te wyniki w nocnej scenie napakowanej kałużami i neonami:
Podstawowy setup:
4k: 61fps
4k FSRQ: 92fps
4k FSRZ: 108fps
Podstawowy + SMT:
4k: 56fps
4k FSRQ: 82fps
4k FSRZ: 92fps
Fluid motion frames ON:
4k: 105fps
4k FSRQ: 155fps
4k FSRZ: 180fps
Tylko, żeby nie było tak różowo z FMF - te fpsy są kompletnie niestabilne przy natwnym 4k mam 105fps tylko gdy idę prosto, jak zaczynam biedz, albo obracam się o 180 stopni to nagle dropuje do 55fps. Trochę nie rozumiem tego zjawiska, ale mimo wszystko pomijając te dziwne dropy FPS gra faktycznie jest o wiele płynniejsza mimo turbo ustawień.
Na konieczrobiłem test, gdzie miałem włączone ustawienia na maxa w tym ray tracing (pomijając path tracing xD)
I przy FSRQ mogłem grać przy 50-60fps co wcześniej było dla mnie nieosiągalne.
https://videocardz.com/newz/amd-fluid-motion-frames-now-available-in-12-games-with-adrenalin-preview-driver-only-for-radeon-rx-7000-series
No i z FSR3 lepiej to dziala, ale to tylko na razie jest w grach Immortals of Aveneum i Forspoken
Natomiast VSYNC ma u mnie ogromną różnice. Pamietaj żeby jeszcze włączyć full-screen mode.
Nie chce mi się teraz kompa uruchamiać, zrobię to po pracy, ale jestem niemal pewien, że w wersji preview vsync ma być wyłączony. U mnie jest wyłączony z automatu, nawet jak masz włączony w grze i w panelu sterownika.
Co do Fullscreen, cyber mam
Myślę, że to ma sens do gania z 60FPS+, przy 30FPS wygląda gorzej niż 30fps xD
Generalnie jedyna zaleta z tego taka, że spada input lag, jedyna realna zmiana w grze, to spada czas generowania klatek, w moim przypadku normalnie miałem jakieś 19ms, przy FMF spadło do
No trudno, ja i tak jestem low end gamer, więc tylko fullhd. Mi wystarczy, że Cyberpunk działa w ultra.
Ruszanie kamerą i płynność obraz jest rzeczywiście dużo lepsza.
Tutaj najbardziej interesujący fragment z ich dokładnego opisu technologii:
Jakie masz GPU?
Ja tak jak mówiłem, low end więc w moim przypadku 7600. W sumie nawet nie myślałem, że jeszcze kiedyś zrobię upgrade kompa. Ale za rok chyba przejdę na AM5 i dopiero wtedy pomyślę nad jakimś mocniejszym GPU.