Wpis z mikrobloga

@ryzka1990: Tak! Przyjechali, żeby w razie kolejnej, potencjalnej awarii wziąć winę na siebie za błędną diagnozę? Ty myślisz trochę? Przyjechali, żeby się zareklamować. Przyczepa Adria nie jest już na gwarancji a firma Elcamp tylko je sprzedaje więc dlaczego miałaby się czuć odpowiedzialna? Trochę inteligencji!
  • Odpowiedz
@hecol: Za co niby ta krytyka? Już pisałem, że Elcamp nie ma żadnych zobowiązań względem tej przyczepy. Właśnie zajrzałem na google i fb i nie widzę ani jednego komentarza odnośnie tej awarii.
  • Odpowiedz
@xpresstesis: Z tego co pamiętam sam Kamil mówił że zamierzali kupić przyczepę za własne pieniądze jako anonimowi ludzie, bez rabatów żeby nie być posądzonym o jakąś współpracę itp. W trakcie zakupu wyskoczył jakiś przedstawiciel hipster w szaliczku który wyczuł potencjał marketingowy tej rodzinki i jednak doszło do jakichś mniejszych lub większych rozmów zakulisowych - nie wnikam. Zresztą później słowo "Elcamp" padało na kanale dość często więc wcale mi nie żal firmy,
  • Odpowiedz