Wpis z mikrobloga

#robpill #przegryw Zacząłem was tu czytać od wczoraj i trochę mi się żal zrobiło. Sam jestem nauczycielem ale chcę żebyście wiedzieli że nie każdy wami gardzi. Ja akurat pracowałem na studiach na budowie i kilka lat w takim lepszym Januszexie. Wiem jak wygląda praca i życie.

Każda praca jest ważna pamiętajcie o tym. Każdy z nas jest częścią większego organizmu jakim jest nasz kraj i trzeba robić swoje.

Pytacie jak się z tego bycia przegrywem wyrwać...no cóż nie jest to rzeczą prostą. Nie będę wam proponował jakiś kursów tańca bo to lipa. Jeśli macie tyle kasy co tu piszecie i wyciągacie 6 czy 10 na rękę to zróbcie tak:

Odlozcie na porządny samochód nie musi to być BMW może być skoda fabia ale idź do salonu i kup sobie nowe pachnące nawet na raty. Przy tych zarobkach was stać. Kup sobie porządne ubrania jakieś perfumy i zajmijcie się jakaś pasją. Jak macie kasę zapiszcie się na tenis....nie nie ping ponga tylko tenis ziemny. Wynajmijcie instruktora kupcie ciuchy fajny sprzęt( tylko nie jakieś artengo) i nauczcie się grać. Jak już ogarnicie temat to na FB są różne grupy gdzie szuka się partnerów do gry. Dużo wolnych juleczek gra. Sam gram z młoda lekarka babeczka co ma firmę i prawnikiem. Można poznać dużo ciekawych ludzi do których nie mielibyście podejścia.

Dobrze żebyście zaczęli też czytać żeby poszerzyć słownictwo. Ale nie jakieś bzdety tylko np książki o inspirujących postaciach które zrobiły coś z niczego. Aleksandrze wielkim Napoleonie itp. Wiadomo manier szybko nie nabierzecie ale na pewno zyskacie pwiecej pewności siebie. A kobiety to wyczuwają. Jak wsiądzie do takiej fury z salonu nowej pachnącej to jest inna gadka.. nie wasze 12 letnie wypierdziane BMW czy audi na nikim wrażenia nie zrobi...co wy robicie z ta kasa?