Wpis z mikrobloga

Mirasy mam pytanie odnośnie pozycjonowania i opisów produktu na stronie internetowej - mam katalog produktów od producenta, który ma własne opisy i mam zgodę na ich użycie. Czy jeśli takich identycznych treści na necie jest wiele to jak i ja wbije ten sam opis produktu to jest to wtedy duplicate content czy nie?
Bo zastanawiam się czy gra jest warta świeczki pisania wyjatkowych opisów produktów od 0 czy wystarczy samo kopiuj-wklej?
Ktoś się wypowie na ten temat? Będę wdzięczny za pomoc.

#google #sklepyinternetowe #sklepinternetowy #seo #jdg #ecommerce
  • 9
  • 0
@Polasz Tak, ale on czasami walnie jakiś kwiatek i głupotę i te opisy brzmią czasem tak bardzo sztucznie. Ale nawet jak ChatGPT sobie poradzi to zastanawiam się czy w ogóle ma to jakiekolwiek znaczenie dla wyszukiwarek czy np. pole description jest totalnie wyłączone z "duplicate content"
@choosewisely: Pytasz o SEO, czyli jak zbudować widoczność, a nie sprzedawać więcej czy taniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Możesz tez początkowo pójść na skróty i kazać GPT przepisać, bądź rozbudować dostarczony opis. Nie uciekniesz jednak o weryfikacji treści
@choosewisely: nie musisz ich zmieniać - wystarczy zadbac o lepsze SEO i podjedziesz z nimi po dporoducenta pomimo że to duplikacja. Po drugie jak dodasz do tego możliwosc dodawania opinii/recenzji to sie wybijesz szybciej niz myślisz.

Tym bardziej jeśli liczba produktów to wiele dziesiąt tysięcy pozycji to po prostu nie zmienia sie opisów produktów bo to nierentowne biznesowo.

@odysjestem wystarczy dobrze rozegrać SEO - mamy sklepy po dopieką gdzie jest kilkadziesiąt